Ei haittaa. Ennestään meillä on kaksi lasta. Nuorin on 5-vuotias.Oho kommentoin väärään ketjuun! Luulin et tää olikin toi keskenmenon jälkeen kuumeilevat mutta ei kai tuo haittaa!
Kuukausi jäljellä h-hetkeen! Olin reilun kuukauden melkein koko ajan pakkolevossa ennenaikaisen synnytyksen vaaran vuoksi. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että supistukset helpottavat hetkeksi. Olen jopa pystynyt käymään silloin tällöin yläkerrassa. Patjat alakerran pikkuhuoneessa alkaa tuntua jo tyhmältä, retkifiilis loppui joulun jälkeen eli n. 3-4 viikon jälkeen.Mitä piinamiinalle ja Bettinahlle kuuluu? Ei taida olla enää kauan laskettuun aikaan, tai ainakaan täysiaikaisuuden rajaan?
Tsemppiä! Vahvat oireet lupaavat hyvää.Iiks.. Mulla on tänään se varhaisultra klo 14.30 ja oon ihan paniikissa, entä jos ei näykkään mitään... Tänään siis 6+5 mut luonto ei antanut periks odottaa ens viikkoon et ois ollut 7+... Joten toivottavasti ei tuu hukka reissu. Itseäni yritän tsempata eroilla mitä oli keskenmenneessä raskaudessa ja tässä. Tässä oireita paljon enemmän eikä mitään epämääräisen aikaisin tehtyjä plussa testejä yms.....
Tsemppiä! Olen itsekin sairaslomalla ollut tämän viikon kehnon olon takia. Saa nähdä, kykeneekö ensi viikolla jo töihin. Nyt olen kaksi viikkoa pelkästään vaan makoillut kotona. Viikkoja 7+2. Olisi kiva päästä käymään vielä ultrassa tässä jossain vaiheessa uudestaan, että näkisi, onko pikkuinen vielä elossa.. Yksityiselle en enää raaski mennä.Haavekesä tsemppiä ultraan! Mulla vahvemmat oireet oli hyvä merkki (nyt toistaiseksi ainakin).
Sain eilen reseptin Primperaniin, kun toi oksentelu on välillä aika hurjaa. Toissapäivänä oksensin taas 04-23 välillä aivan kaiken n. 30-60 min välein hereillä ollessa. Neuvolassakin kävin kaksi kertaa oksentamassa. Tää viikko siis mennyt saikulla. Eilinen ja tämä päivä on menneet kuitenkin rauhallisemmissa merkeissä onneksi! Taitaa olla mulla tuo nukkuminen paras lääke. 8+4 menossa, ensi viikolla voisin käydä uudestaan ultrassa.
Tsemppiä ultraanIiks.. Mulla on tänään se varhaisultra klo 14.30 ja oon ihan paniikissa, entä jos ei näykkään mitään... Tänään siis 6+5 mut luonto ei antanut periks odottaa ens viikkoon et ois ollut 7+... Joten toivottavasti ei tuu hukka reissu. Itseäni yritän tsempata eroilla mitä oli keskenmenneessä raskaudessa ja tässä. Tässä oireita paljon enemmän eikä mitään epämääräisen aikaisin tehtyjä plussa testejä yms.....
Onnea ihanista uutisista! Mää en kuullut sykettä. Sitä ei kuulunut, mutta näkyi kyllä. Oli 170 syke ja yhden päivän heitto omiin laskelmiin.Jee syke ja katkarapu löytyi Ainakin siis toistaiseksi raskaana ollaan. Ja viikot oli tasan 6+5 niinkuin pitääkin. Jännää oli kyllä kuulla syke vaikka olikin epämääräinen möykky vielä.
Siis mun mielestä lääkäri sanoi mulle että syke 117 ja hyvä ja tasainen ja kuului siis ihan ääni ja se on mulla dvd:llä . mut voiko olla noin iso ero meidän sikiöiden sykkeellä? no menin sit Googlettaa ja jostain löysin tiedon että näillä varhaisilla viikoilla olis 115-120 ja myöhemmin pomppaa 150-170. mut nyt alkoi huolettaa, vaikka lääkäri ei kyllä ollut huolissaan ja vanha naistentautien ja synnytyslääkäri hän oli ja varmasti luotettava . mitä muiden varhaisultra sykkeet on ollut ja mitkä viikot?Onnea ihanista uutisista! Mää en kuullut sykettä. Sitä ei kuulunut, mutta näkyi kyllä. Oli 170 syke ja yhden päivän heitto omiin laskelmiin.
Tarkistin vielä kanta.fi, että lääkäri oli kirjoittanut, että 170 on syke. Itekin ihmettelin ja tosiaan ääniä ei kuulunut. Mutta lääkäri sanoi myös, että jos syke on yli 100, niin se on hyvä. Että ei sinulla syytä huoleen!Siis mun mielestä lääkäri sanoi mulle että syke 117 ja hyvä ja tasainen ja kuului siis ihan ääni ja se on mulla dvd:llä . mut voiko olla noin iso ero meidän sikiöiden sykkeellä? no menin sit Googlettaa ja jostain löysin tiedon että näillä varhaisilla viikoilla olis 115-120 ja myöhemmin pomppaa 150-170. mut nyt alkoi huolettaa, vaikka lääkäri ei kyllä ollut huolissaan ja vanha naistentautien ja synnytyslääkäri hän oli ja varmasti luotettava . mitä muiden varhaisultra sykkeet on ollut ja mitkä viikot?
No tästä aiheesta saa nyt paniikin niin helposti Täytyisi nyt koittaa uskoa ja iloita kun siihen aihetta Maanantaina soittelen neuvolaan ja varailen ekaa aikaa....Tarkistin vielä kanta.fi, että lääkäri oli kirjoittanut, että 170 on syke. Itekin ihmettelin ja tosiaan ääniä ei kuulunut. Mutta lääkäri sanoi myös, että jos syke on yli 100, niin se on hyvä. Että ei sinulla syytä huoleen!
Joo. Mää taas sain paniikin siitä, kun niitä ääniä ei kuulunut, vain näkyivät. Että kaikesta sitä voi paniikkia saada. Nyt olen koittanut kuunnella dopplerilla eikä ääniä kuulu. Ultraan en pääse ennen nt-ultraa, joten pitkä odotus edessä. Ei auta kuin toivoa, että sikiöllä olisi kaikki kunnossa.No tästä aiheesta saa nyt paniikin niin helposti Täytyisi nyt koittaa uskoa ja iloita kun siihen aihetta Maanantaina soittelen neuvolaan ja varailen ekaa aikaa....
Sanos muuta pitkä odotus edessä.... nt-ultraa taidettu vielä myöhäistää siitä mitä oli 2 vuotta sitten. sillon piti mennä 11+ viikolla kuulemma tarkkaa niskaturvotuksen takia ja keskenmenneestä ois ollut vasta 13+ ....Joo. Mää taas sain paniikin siitä, kun niitä ääniä ei kuulunut, vain näkyivät. Että kaikesta sitä voi paniikkia saada. Nyt olen koittanut kuunnella dopplerilla eikä ääniä kuulu. Ultraan en pääse ennen nt-ultraa, joten pitkä odotus edessä. Ei auta kuin toivoa, että sikiöllä olisi kaikki kunnossa.