The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä en vaan pääse tätä biisiä pakoon, soinut koko pvän ja oikeestaan eilisestä saakka päässä...lauloin tätä kun kävin koiran kanssa lenkilläkin ja naapurin miestä hymyilytti kun tuli omien koiriensa kanssa vastaan ja mää ees heti huomanna koko hemmoo kun hyräilin puoliääneen:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
...iiiiihana keli ulkona:love:! Aamupäivällä pikkunen viimanpoikanen mutta iltapäivästä rapsakoitui*huokailee*..ja alkuillasta kun kävin vielä happeilemassa lenkkihyppelyllä niin eihän siellä kylmä ollutkaan :)...pariin kertaan piti muuten tarkistaa että laitoinhan kengät jalkaan kun tuntui että meen pelkissä villasukissa:D

Lunta mä vielä kaipaan, sitten ois:love:


Lämpimän lempeetä torjantai-iltaa sullekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Kais
:eek:...eikä minnekään etelään nyt kun on talvi heppeimmillään!! Oikeesti - luonto, koko seutukunta niin nättinä; puut kauniissa huurremekoissaan, päivällä aurinko huolehti hankitimanttien kimalluksista..ja että kun ulkoa saa itellensä nuin vain pirtsakan olosen*ihan tohkeissaan*:)

En lähde vaan jään ja nautin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja epek
...iiiiihana keli ulkona:love:! Aamupäivällä pikkunen viimanpoikanen mutta iltapäivästä rapsakoitui*huokailee*..ja alkuillasta kun kävin vielä happeilemassa lenkkihyppelyllä niin eihän siellä kylmä ollutkaan :)...pariin kertaan piti muuten tarkistaa että laitoinhan kengät jalkaan kun tuntui että meen pelkissä villasukissa:D

Lunta mä vielä kaipaan, sitten ois:love:


Lämpimän lempeetä torjantai-iltaa sullekin :)
Ai ei ollut kylmää! Vähintään -20c joka puolella Suomea! Pysyn sisällä :cautious:
Ihanat värikkäät villasukat kyllä lämmittää jalkoja :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä