Hyvää, päivääIltaa
Hyvää, päivääIltaa
Mikä vitun oikeus sinullanon sanoa toisille että suksi vittuun mutta jos samaa sanoo sinulle niin heti on aukomassa päätään.Vitun mulkku.
Kuka käski mua poistumaan?Mikä vitun oikeus sinullanon sanoa toisille että suksi vittuun mutta jos samaa sanoo sinulle niin heti on aukomassa päätään.
Mitä vitun väliä mutta jos sinä sanot jollekin että suksi vittuun niin ihan yhtälailla sinullekin voi niin sanoa.Mikä etuoikeus sinulla on käskeä ihmisiä täältä pois?! Jos on noin vaikeaa niin eikö ole helpompi itse lähteä.Kuka käski mua poistumaan?
Sut pitäis tunkee takas siihen vittuun, mistä olet joskus tullutMitä vitun väliä mutta jos sinä sanot jollekin että suksi vittuun niin ihan yhtälailla sinullekin voi niin sanoa.Mikä etuoikeus sinulla on käskeä ihmisiä täältä pois?! Jos on noin vaikeaa niin eikö ole helpompi itse lähteä.
Kyllä se oli toi Boobabe joka ensimäiseksi täällä käski ihmisiä suksimaan vittuun.Sut pitäis tunkee takas siihen vittuun, mistä olet joskus tullut
Ja mä käsken ny sua vetää vitun päähäs js pakenemaan vuorilleKyllä se oli toi Boobabe joka ensimäiseksi täällä käski ihmisiä suksimaan vittuun.
Missään ei ole sanottu että mustilla on yksinoikeus tähän ketjuun.tänään on hiekkapillusilla harmailla ollu ihmeen paljo asiaa tänne
ei ookkaan mutta onks se tarpeen tulla tänne vartavasten vittuilemaan?Missään ei ole sanottu että mustilla on yksinoikeus tähän ketjuun.
Boobabehan se ensin täällä käski vieraita suksimaan vittuun.Lue taaksepäin niin näet. Ja mitä vitun hienoja naisiaei ookkaan mutta onks se tarpeen tulla tänne vartavasten vittuilemaan?
ei hienoille naisille ruukata sanoa että suksi vittuun
no ollaanhan me aika hienoja naisiaBoobabehan se ensin täällä käski vieraita suksimaan vittuun.Lue taaksepäin niin näet. Ja mitä vitun hienoja naisia
Miten se olikaan?Tuolla on myös keskustelua varten ketjuja.. Menkää pois että voin yksinäni mökötyää täällä.. Ei saa puhua täällä mitään.. Muuten suutun ja mökötän vieläkin enempi.. Pikkutuhmille jutuille löytyy kanssa omat ketjunsa.. Älkää puhuko mitään!!!!!!!!!!
Oli eri harmaa toi itkijäMiten se olikaan?
Mutta anti olla. Ei jaksa tästä enää.