ElvistelijäPelin läpäisy:
81 / 393 (20.6%)
Sijoitus:
3158 / 11038
ElvistelijäPelin läpäisy:
81 / 393 (20.6%)
Sijoitus:
3158 / 11038
Elvistelijä
en varmasti saa unta enneko tää on ratkottu.Elvistelijä
kaikilla muilla on ollut tänään sauna ja tsih ja mulla vaan kuuma suihku ja pöhsauna ja sen päälle tsih
mä lähtisin viivana jonnekin lämpimään jos nyt pääsisPääsiski tuonne
Ei oo mullakaan saunaa eikä tsihiä tännäänkaikilla muilla on ollut tänään sauna ja tsih ja mulla vaan kuuma suihku ja pöh
Vilkutan kentällämä lähtisin viivana jonnekin lämpimään jos nyt pääsis
kohtalotoveriEi oo mullakaan saunaa eikä tsihiä tännään
mä tuon tuliaisia sitten fijiltä kun saavun takas parin viikon päästä ruskettuneena ja onnellisenaVilkutan kentällä
Emmie lähtis mihkään, sole saatana mies eikä mikhän joka pakkasia pakenee!
Ei oo mullakaan saunaa eikä tsihiä tännään
Juu, hepatiitti a, b, ja e. Lisäksi hyppykupan ja lomakuvat.mä tuon tuliaisia sitten fijiltä kun saavun takas parin viikon päästä ruskettuneena ja onnellisena
vai että noin sitä vaan nauretaan kun toisella ei oo ollut tsihiä??
pientä vainoharhaa kenties?Juu, hepatiitti a, b, ja e. Lisäksi hyppykupan ja lomakuvat.
Tuo oli nyt vain ilkeää. Tämän laitoinvai että noin sitä vaan nauretaan kun toisella ei oo ollut tsihiä??
Etkö muka ottais lomakuvia?pientä vainoharhaa kenties?
no joo soriTuo oli nyt vain ilkeää. Tämän laitoin
no tottakai mutta emmä mtn hepaa tois tuliaisinaEtkö muka ottais lomakuvia?
Ai ei ollut kylmää! Vähintään -20c joka puolella Suomea! Pysyn sisällä...iiiiihana keli ulkona! Aamupäivällä pikkunen viimanpoikanen mutta iltapäivästä rapsakoitui*huokailee*..ja alkuillasta kun kävin vielä happeilemassa lenkkihyppelyllä niin eihän siellä kylmä ollutkaan ...pariin kertaan piti muuten tarkistaa että laitoinhan kengät jalkaan kun tuntui että meen pelkissä villasukissa
Lunta mä vielä kaipaan, sitten ois
Lämpimän lempeetä torjantai-iltaa sullekin