Ihan sama, kunhan saa inttää.Kaffe Ja mistä te intätte nyt, lääkkeistä?
Ihan sama, kunhan saa inttää.Kaffe Ja mistä te intätte nyt, lääkkeistä?
Mutta inttäminen on rumaa.Ihan sama, kunhan saa inttää.
Hyi sinua.
Päästä misu äkkiä vapaaksi senkin inha perwo.
Pannaan siis onnitellen Ruutia .mulla on näemmä palstanimipäivä
4.1. on nimittäin Ruutin päivä
NiiIhan sama, kunhan saa inttää.
Ja relaatiot edelleen hulluutta . Mutta vain 160 sanaa uupuu siitä 5821 .Mutta inttäminen on rumaa.
Mä en oo viitsinyt kokeilla enää sen yhden yrityksen jälkeen. Kerrassaan raivostuttavia tekeleitäJa relaatiot edelleen hulluutta . Mutta vain 160 sanaa uupuu siitä 5821 .
Tuu miun kaa värkkäämään yhdessäMä en oo viitsinyt kokeilla enää sen yhden yrityksen jälkeen. Kerrassaan raivostuttavia tekeleitä
Tuu miun kaa värkkäämään yhdessä
Eli loistokeliUlkona -17,6 pakkasta
160 sanaa? Mä en edes osaa noin montaa.Ja relaatiot edelleen hulluutta . Mutta vain 160 sanaa uupuu siitä 5821 .
Punainen tukka nyt vaan unohtui johonkin?
Ja nyt enää 158 . Vaan loppua kohden menee koko ajan vaikeammaksi . Saatte porukalla ratkoa sitten miun kaa viimeset .160 sanaa? Mä en edes osaa noin montaa.
Kyl se vaan värit katos haalistuu iän myötä.Punainen tukka nyt vaan unohtui johonkin?
Mikä aihe? Anna vinkki? Kyllähän me autetaan.Ja nyt enää 158 . Vaan loppua kohden menee koko ajan vaikeammaksi . Saatte porukalla ratkoa sitten miun kaa viimeset .
Meinaat, et tarviite hajurakoa toisiinne? Relaatioiden tekemisessä yhdessä on sama vaikutus ku kimblessä ja monopolissa: ystävyys- ja parisuhteita loppuu.Tuu miun kaa värkkäämään yhdessä
No mä autan sit kun sanoja on jäljellä ne kolme mitä mä osaan. Silloin joku niistä on varmasti oikea.Ja nyt enää 158 . Vaan loppua kohden menee koko ajan vaikeammaksi . Saatte porukalla ratkoa sitten miun kaa viimeset .
Me Naakat -lehden lööppi:Meinaat, et tarviite hajurakoa toisiinne? Relaatioiden tekemisessä yhdessä on sama vaikutus ku kimblessä ja monopolissa: ystävyys- ja parisuhteita loppuu.
Älä älä älä katso, neuvon sua.mikäs tommomen relaatio ylipäätään on?
antakaapas esmerkki wanhalle
No..... sanavihje on Nobody. Siitä pitäisi löytää sana missä on 8 kirjainta. Tiedän vinkkinä, että liittyy siihen mikä nobody oli siinä leffassa. Nyt en vain saa kiinni mikä leffa on kyseessä. Onko kyseessä elokuva nimeni on nobody vai Mr. Nobody ja sen jälkeen pitäisi tietää mikä siinä siis nobody oli.Mikä aihe? Anna vinkki? Kyllähän me autetaan.
Laitoin just yhden esimerkin. Ratkaise tuo miulle .mikäs tommomen relaatio ylipäätään on?
antakaapas esmerkki wanhalle
Me muut ei olla saatu ikinä yhtäkään valmiiks, ja meinaat et me osataan auttaa sua sen viimesen, pisimmän ja vaikeimman kanssa? Ihailen tota uskon lujuutta.Ja nyt enää 158 . Vaan loppua kohden menee koko ajan vaikeammaksi . Saatte porukalla ratkoa sitten miun kaa viimeset .