The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä katoin tota relaatiohässäkkää ja valitsin sieltä Harry Potter aiheen kun tiiän siitä niin paljon *rykii tärkeenä* ja sitten se peli alkoi ja tajusin etten tajua mistää mittää joten menin ohjeisiin, enkä niistäkään tajunnu mittää joten summa summarum...mun ainoa sana oli siinä keskellä ja siin luki Harry Potter:notworthy: *vajoaa maanrakoon häpeemään itseään*:notworthy:

Kyl se vaan värit katos haalistuu iän myötä.
Ei se haittaa.
Mulla näkö huononee iän myötä samaan tahtiin.

Joten naisen ei tarvitse olla täydellisen kaunis tai punatukkainen.

No punatukkaisuuden mä sentään vielä pystyn silmilläni huomaamaan. Jos tarkasti katson,

Mutta noin muutoin minä olen tavallisen tollo mies ja sinä voit käydä kampaajalla ja vetää tukkasi kikkaralle ja vaikka pinkiksi ilman, että minä huomaan. Koska en kiinnitä huomiota pikkuseikkoihin.

Punatukkaisuus on semmoinen henkinen ominaisuus jota minun ei koskaan tarvitse edes nähdä.

mä katoin tota relaatiohässäkkää ja valitsin sieltä Harry Potter aiheen kun tiiän siitä niin paljon *rykii tärkeenä* ja sitten se peli alkoi ja tajusin etten tajua mistää mittää joten menin ohjeisiin, enkä niistäkään tajunnu mittää joten summa summarum...mun ainoa sana oli siinä keskellä ja siin luki Harry Potter:notworthy: *vajoaa maanrakoon häpeemään itseään*:notworthy:
Sama kokemus kuule. Oliskohan kirjaa olemassa, Relaatiot for dummies?

Yksi on Ron Weasley (y)

Mulla on ollut tänä vuonna monta hyvää päivää. Linkkaappa mulle Harry Potteri, niin pääsen mäkin takas maan pinnalle ja siihen todellisuuteen, missä on elämisen sietämätön vittusaatana.

Mä kokeilin joskus Ankkalinna-relaatioo, mut oisinko saanu hädintuskin ees 20 sanaa koko paskaan. Vittu.

Mulla on ollut tänä vuonna monta hyvää päivää. Linkkaappa mulle Harry Potteri, niin pääsen mäkin takas maan pinnalle ja siihen todellisuuteen, missä on elämisen sietämätön vittusaatana.

Mä kokeilin joskus Ankkalinna-relaatioo, mut oisinko saanu hädintuskin ees 20 sanaa koko paskaan. Vittu.
7 sanaa just löysin.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä