varmaan oikee varis veis tämmöstä wanhaa varista ihan 6-0 roiskasun pituuressaEmmä kyllä nähnyt että sulta missään tota on vaadittu???
varmaan oikee varis veis tämmöstä wanhaa varista ihan 6-0 roiskasun pituuressaEmmä kyllä nähnyt että sulta missään tota on vaadittu???
voisin alkaa jos tajuisin mistä on kyseAla pelaamaan. Kysyit näitä.
eli sama ku muutki ketjun eukondaalerit
Valitset pudotusvalikosta haluamasi pelin ja alat ratkomaanvoisin alkaa jos tajuisin mistä on kyse
No niin ...öö...eiks noille ole omat terapiatkin olemassa..seksi sellaset?voisin alkaa panemaan jos tajuisin mistä on kyse
Ei se haittaa.Kyl se vaan värit katos haalistuu iän myötä.
Sama kokemus kuule. Oliskohan kirjaa olemassa, Relaatiot for dummies?mä katoin tota relaatiohässäkkää ja valitsin sieltä Harry Potter aiheen kun tiiän siitä niin paljon *rykii tärkeenä* ja sitten se peli alkoi ja tajusin etten tajua mistää mittää joten menin ohjeisiin, enkä niistäkään tajunnu mittää joten summa summarum...mun ainoa sana oli siinä keskellä ja siin luki Harry Potter *vajoaa maanrakoon häpeemään itseään*
Näköjään kun Ruutiksen mukaan ruikkivat pidemmälle kuin hänen tappinsaRuikkiiko muuten varikset ihan oikeesti
Yksi on Ron Weasleymä katoin tota relaatiohässäkkää ja valitsin sieltä Harry Potter aiheen kun tiiän siitä niin paljon *rykii tärkeenä* ja sitten se peli alkoi ja tajusin etten tajua mistää mittää joten menin ohjeisiin, enkä niistäkään tajunnu mittää joten summa summarum...mun ainoa sana oli siinä keskellä ja siin luki Harry Potter *vajoaa maanrakoon häpeemään itseään*
oon koettanu päästä panoterapiaryhmään mutta oon kuulemma yli-ikänenNo niin ...öö...eiks noille ole omat terapiatkin olemassa..seksi sellaset?
mutta miten ja miksi?Yksi on Ron Weasley
Nää kaapinovet ja lattiamatto on varmaan valmistettu jotakuinkin samoihin aikoihin kun oot asunu hoasilla.no ei ne hoassin kämpät tosiaan mitään huippui oo
itekki semmosessa nuorramiessä viitisen vuotta
No kun se on yksi hahmo H.P kirjoissa.mutta miten ja miksi?
tosipuhheessa ei, ne valuttaaRuikkiiko muuten varikset ihan oikeesti
Mulla on ollut tänä vuonna monta hyvää päivää. Linkkaappa mulle Harry Potteri, niin pääsen mäkin takas maan pinnalle ja siihen todellisuuteen, missä on elämisen sietämätön vittusaatana.mä katoin tota relaatiohässäkkää ja valitsin sieltä Harry Potter aiheen kun tiiän siitä niin paljon *rykii tärkeenä* ja sitten se peli alkoi ja tajusin etten tajua mistää mittää joten menin ohjeisiin, enkä niistäkään tajunnu mittää joten summa summarum...mun ainoa sana oli siinä keskellä ja siin luki Harry Potter *vajoaa maanrakoon häpeemään itseään*
Valuttaa . Inha mielikuva syntyi.tosipuhheessa ei, ne valuttaa
ehkä mää juuri ja juuri pärjäisin vielä varekselle
mutta tykkäät kuitenki vielä roiskasusta?Valuttaa . Inha mielikuva syntyi.
http://hyotynen.iki.fi/relaatiot/15/Mulla on ollut tänä vuonna monta hyvää päivää. Linkkaappa mulle Harry Potteri, niin pääsen mäkin takas maan pinnalle ja siihen todellisuuteen, missä on elämisen sietämätön vittusaatana.
Mä kokeilin joskus Ankkalinna-relaatioo, mut oisinko saanu hädintuskin ees 20 sanaa koko paskaan. Vittu.
mutta tykkäät kuitenki vielä roiskasusta?
mä niin tykkään kuitenki vielä roiskasusta omaan naamaan
ei hyvä tyttö vanhalla enää niin kauas lennä
voi apua, pysäyttäkää joku mut!!
Ruutista on niin kiva kronklailla
7 sanaa just löysin.Mulla on ollut tänä vuonna monta hyvää päivää. Linkkaappa mulle Harry Potteri, niin pääsen mäkin takas maan pinnalle ja siihen todellisuuteen, missä on elämisen sietämätön vittusaatana.
Mä kokeilin joskus Ankkalinna-relaatioo, mut oisinko saanu hädintuskin ees 20 sanaa koko paskaan. Vittu.