NSA ja KGB seuraa meitäKannatti räyhätä, ne pelästy tai ''NE'' pelästy....meitä tarkkaillaan *kuiskaa ja vetäytyy varjoihin x-files tunnaria hyräillen*
NSA ja KGB seuraa meitäKannatti räyhätä, ne pelästy tai ''NE'' pelästy....meitä tarkkaillaan *kuiskaa ja vetäytyy varjoihin x-files tunnaria hyräillen*
ja KELANSA ja KGB seuraa meitä
Lihansyöjä!!Panin syöden lihapiirakan parilla nakilla
Itseasiassa se Ranualla olevan kylän nimi on Kelankylä. Kylä nimeltä Kela löytyy kyllä mutta tien varrelta Helsingistä Hankoon.ranualla on muuten semmonen kylä ku Kela
tuli vaan mieleen
Kyttääjähaukija KALA
niin muuten taitaa ollakki, kiitän tuhannesti tarkennuksestaItseasiassa se Ranualla olevan kylän nimi on Kelankylä.
tuli vaan mieleen
Komerossa, telkesin sen sinneMissähän Kisu muuten mahtaa olla??
Miks sää meiän pörröpään sinne telkesit?Komerossa, telkesin sen sinne
Ettei nenuun mee kissankarva kutittamaanMiks sää meiän pörröpään sinne telkesit?
Et näköjään,itseppä sääkin väännät mammapalstalla otatko mut töihin ? En tosin pysty tekemään töitä 8h 5 pv viikossa,mut ei varmaan sua haittaa,niin ei tarvia tukia maksaa.Kyllä minä tiedän. Elä sinä vaan tukirahoilla ja väännä asiasta mammapalstalla.
Joop,auttoi näköjään Ne seuraa meitäKannatti räyhätä, ne pelästy tai ''NE'' pelästy....meitä tarkkaillaan *kuiskaa ja vetäytyy varjoihin x-files tunnaria hyräillen*
Komerossa, telkesin sen sinne
Joomeniks palsta taas rikki?
Joo,ainakin meinaameniks palsta taas rikki?
ParantumisiaVoi hirvitys tätä flunssaa
sillä laillaPunajuuri-papupihviä ja sen päälle armotonta polentaa Hyvää teki ja isäntäkin tykkäs.
oikein, lääkekuluistakin on syytä leikata kun rahat on valtiolla vähissäOnneksi muuten vaihettiin nyt mun lääke toiseen,on paljon halvempi ku aiempi.Varsinkin kun on se omavastuu 50€ ja noi lääkekorvaukset tippui 65% entisen 100% sijaan. Viime vuonna maksoin ekan 3 kk erän vähän yli 50€ ja sen jälkeen vähän yli 4€. Toi uus lääke maksaa ilman kelakorvausta n 5€
eikös ne sotke aika laillaOon muuten huomannut yhen uuen jutu, kun panen mustikoita pakkasesta "talteen" niin ne sulaa oitis
Alat oppimaaniltapalaks otan pekonia ja joukkoon panen rasvassa käristettyä hk:n blöötä
sitä ootellessaOotahan kronklaaja vaan, kyllä mä sulle vielä kronklaukset näytän jahka saan sopivan tilaisuuden