Joo..sain sen verran mojovan potkun persiille, että havahuin vihdoinkinAlat oppimaan
Joo..sain sen verran mojovan potkun persiille, että havahuin vihdoinkinAlat oppimaan
Joo onha se säästöö,ku porukka ei pysty ostamaan lääkkeitä enää ja joutuu sairaalaan makaamaanoikein, lääkekuluistakin on syytä leikata kun rahat on valtiolla vähissä
tartteeko sitä täällä siis niiku ihan kaikkee hei kertoo??? *lukee Ruutiksen viestiä posket punaisina kuin kaksi omenaa*orkkua ootellessa
*varoo täst'edes selibaattia*
eiku siis meinaan sitä että kandee vaihtaa kallis lääke vastaavaan mutta halvempaanJoo onha se säästöö,ku porukka ei pysty ostamaan lääkkeitä enää ja joutuu sairaalaan makaamaan
noin periaatteessa tänne pitää kertoo ihan kaikkitartteeko sitä täällä siis niiku ihan kaikkee hei kertoo??? *lukee Ruutiksen viestiä posket punaisina kuin kaksi omenaa*
Niin kannattaa tosiaan vaihtaa,onneksi on vaihtoehtojaeiku siis meinaan sitä että kandee vaihtaa kallis lääke vastaavaan mutta halvempaan
no niimpä, tietenkään lääke ei sais fyrkan takia jäädä ottamattaNiin kannattaa tosiaan vaihtaa,onneksi on vaihtoehtoja
Ihmiset luulee että vastaava lääke on yhtä hyvä kuin alkuperäinen mutta harvemmin niin on.eiku siis meinaan sitä että kandee vaihtaa kallis lääke vastaavaan mutta halvempaan
mää ainaski oon luullu mutta häätyy tunnustaa että en ole juurikaan perillä lääkeasioistaIhmiset luulee että vastaava lääke on yhtä hyvä kuin alkuperäinen mutta harvemmin niin on.
Se sama vaikuttava aine ei tee siitä halvemmasta parempaa teholtaan koska se alkuperäinen on määrätty juuri siihen tiettyyn vaivaan.Ei ne lääkkeiden muut aineosat nyt ihan yhdentekeviä ole vaikka toisen firman lääke olisi edullisempi ja niissä on se yksi sama vaikuttava osa. Kannattaa aina ottaa se alkuperäinen määrätty koska harvemmin ne hintaerot nyt niin suuria on että sitä alkuperäistä ei pystyisi hinnan takia ostamaan.mää ainaski oon luullu mutta häätyy tunnustaa että en ole juurikaan perillä lääkeasioista
ei kai sen korvaavan lääkkeen kukaan odotakkaan olevan teholtaan parempaa?Se sama vaikuttava aine ei tee siitä halvemmasta parempaa teholtaan koska se alkuperäinen on määrätty juuri siihen tiettyyn vaivaan.Ei ne lääkkeiden muut aineosat nyt ihan yhdentekeviä ole vaikka toisen firman lääke olisi edullisempi ja niissä on se yksi sama vaikuttava osa. Kannattaa aina ottaa se alkuperäinen määrätty koska harvemmin ne hintaerot nyt niin suuria on että sitä alkuperäistä ei pystyisi hinnan takia ostamaan.
Ei sais tosiaan,mutta joku vanhus ei välttämättä osaa kysyä halvempaa lääkettä eikä välttämättä lääkäri määrää vaihtoehtoista lääkettä. Monilla on rahat vähissä,että pitää miettiä ostaako ruokaa vai lääkettä. Onneksi mulla on hyvä tilanne,ettei lääkkeet oo jääny ostamattano niimpä, tietenkään lääke ei sais fyrkan takia jäädä ottamatta
sen varmaan jokainen käsittää
Ainakin mulle on lääkäri ja apteekari sanonut että vastaava halvempi lääke on ihan yhtä hyvä ja tehokasei kai sen korvaavan lääkkeen kukaan odotakkaan olevan teholtaan parempaa?
olis ees lähes yhtä hyvä
Siksi kannattaa aina ottaa se alkuperäinen ei ne hintaerot niin isoja ole.ei kai sen korvaavan lääkkeen kukaan odotakkaan olevan teholtaan parempaa?
olis ees lähes yhtä hyvä
Paljon onnea!mulla on näemmä palstanimipäivä
4.1. on nimittäin Ruutin päivä
Ei se ihan kyllä niin mene.Lääkärit ei yleensä tiedä kuin kirjatietona lääkkeistä.Ainakin mulle on lääkäri ja apteekari sanonut että vastaava halvempi lääke on ihan yhtä hyvä ja tehokas
Samaa on apteekkarikin sanonut,luulis apteekarin tietävänEi se ihan kyllä niin mene.Lääkärit ei yleensä tiedä kuin kirjatietona lääkkeistä.
siis paras tieto lääkkeistä on just apteekkareilla, ne pesee lääkärit ja harmaat ihan 6-0Samaa on apteekkarikin sanonut,luulis apteekarin tietävän
Joo,tottasiis paras tieto lääkkeistä on just apteekkareilla, ne pesee lääkärit ja harmaat ihan 6-0
Hyi sinua.Komerossa, telkesin sen sinne
Hyi sinua.Komerossa, telkesin sen sinne