The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onneksi muuten vaihettiin nyt mun lääke toiseen,on paljon halvempi ku aiempi.Varsinkin kun on se omavastuu 50€ ja noi lääkekorvaukset tippui 65% entisen 100% sijaan. Viime vuonna maksoin ekan 3 kk erän vähän yli 50€ ja sen jälkeen vähän yli 4€. Toi uus lääke maksaa ilman kelakorvausta n 5€

• Tykkää
Reactions: Elena777
Oon muuten huomannut yhen uuen jutun pitkiin aikoihin nyt kun tuo ruokaremontti on meneillään, tänään tunsin oikeesti näläntunteen masussa aikoihin!! :D Vielä pitäs painoo saada hinattua ylöspäin jokunen kilo, että alkais nmrolla 5 ja sittenhän tuo on ihan passeli(y)
Tästä kun salille pääsee niin alkaa lihasmassan kasvattelu, niin eiköhän sekkii niitä kiloja tuo lissää:)

Siitäpä tuli mieleen että iltapalaks otan rahkaa ja joukkoon panen mustikoita pakkasesta

Viimeksi muokattu:
Onneksi muuten vaihettiin nyt mun lääke toiseen,on paljon halvempi ku aiempi.Varsinkin kun on se omavastuu 50€ ja noi lääkekorvaukset tippui 65% entisen 100% sijaan. Viime vuonna maksoin ekan 3 kk erän vähän yli 50€ ja sen jälkeen vähän yli 4€. Toi uus lääke maksaa ilman kelakorvausta n 5€
oikein, lääkekuluistakin on syytä leikata kun rahat on valtiolla vähissä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä