no mut eipä kuulostaa kovin mukavalta asialtaNoup, suolen pinta meni vain rikki. Kyllä se siitä toipuu ankaralla ruokavaliolla.
Tyhmä olen
no mut eipä kuulostaa kovin mukavalta asialtaNoup, suolen pinta meni vain rikki. Kyllä se siitä toipuu ankaralla ruokavaliolla.
Tyhmä olen
En tiedä tai muista mistä kärsit mutta voin kuvitella. Itsellä kun niitä vatsavaivoja ja refluxia silloin pahimmillaan oli niin kaksin kerroin lattialla itkua vääntäen kun tuntu, että raastinraudalla revittäis sisuksia.Sellainen hetki, että pelkäsi kuolevansa ja sitten se, kun ei kuollutkaan. Kipua ja tuskaa vaikea kuvailla, jos ei itse kärsi samasta vaivasta.
Joo, luulis jo tässä iässä osaavan olla tämän kanssa. Pahin ylilyönti nyt pariin vuoteen.no mut eipä kuulostaa kovin mukavalta asialta
Kiitos muru.En tiedä tai muista mistä kärsit mutta voin kuvitella. Itsellä kun niitä vatsavaivoja ja refluxia silloin pahimmillaan oli niin kaksin kerroin lattialla itkua vääntäen kun tuntu, että raastinraudalla revittäis sisuksia.
Toivottavasti on jo helpottanu.
onk siihen mtn lääkettä? esi. jos vaikka söis paketin laastaria?Joo, luulis jo tässä iässä osaavan olla tämän kanssa. Pahin ylilyönti nyt pariin vuoteen.
Ai kauheee...miten suolen pinta voi mennä noin rikki?! Auts!!Noup, suolen pinta meni vain rikki. Kyllä se siitä toipuu ankaralla ruokavaliolla.
Tyhmä olen
Niin justJoo, kello soimaan et voi sit torkuttaa tai sammuttaa herätyksen ja nukkuu viis tuntia.
Olen nähnyt sen tähystyksessä. Kyllä voi mennä rikki.Ai kauheee...miten suolen pinta voi mennä noin rikki?! Auts!!
Voi ei halaus,auttaako tuohon jokin lääke ?Huomenta Miten tyhmä voi olla ihminen, joka luulee voivansa syödä väärin ja että kaikki menee hyvin? Kyllä tuli taas oppirahat maksettua. Tein kuolemaa viime yönä yhdestä neljään, valitettavasti henki jäi. Edelleen suoli kipee ja lennättää pelkkää verta. Ahtopaineet temputtaa, että hilpeetä joulua
Parin tunnin päästä tulee vieraita. Varoitin kyllä olevani huonossa kunnossa.
ja kuitenkin pitäis sitä nyt ees kerran vuodessa saada herkutella ilman tollasta ''rangaistusta''..eiköhän tossa sun vaivassa ole ilmankin jo kestämistäJoo, luulis jo tässä iässä osaavan olla tämän kanssa. Pahin ylilyönti nyt pariin vuoteen.
Nyt vasta! PaheksunOLEN HERÄNNYT
Kaapissa on prinsessa-laastaria. Auttaisko se?onk siihen mtn lääkettä? esi. jos vaikka söis paketin laastaria?
Jaa uus prohviilikuva vai?raffisella magee kuva veispuukis
Ikävää kyllä tuolaiset vaivat ja ankara ruokavalio,elkei halua kipua ja verta vuotaaNiin paljon kaikkea ettei jaksa luetella. Kaikkea olen syönyt ja juonut, mitä ei saisi. Iloista elämää pari päivää, nyt tuli laskun aika.
Sinne vaan vasepuukkiin stalkkailemaanEn usko, laitapa tännekin
En ole ikinä saanut. Pärjään mielestäni ihan hyvin ruokavaliolla. Nyt vain löin läskiksi sen.Voi ei halaus,auttaako tuohon jokin lääke ?
No mutta, tällä suolella mennään hautaan asti viime kädessä voihan sen leikata pois ja matka jatkuu avanteellaIkävää kyllä tuolaiset vaivat ja ankara ruokavalio,elkei halua kipua ja verta vuotaa
En uskalla, sittenhän sä tiedät mun profiilin kimurantti ongelma.Sinne vaan vasepuukkiin stalkkailemaan
Ja toiset ne kehtaa valittaa jostain nälänhädästä vaik joillain on oikeitakin ongelmia.En uskalla, sittenhän sä tiedät mun profiilin kimurantti ongelma.
Niin-in, aatellaJa toiset ne kehtaa valittaa jostain nälänhädästä vaik joillain on oikeitakin ongelmia.
Sinne vaan vasepuukkiin stalkkailemaan
Aha, pusNyt vasta! Paheksun
Joo, viime kädessä sitten noin. On kuulema jollekkin ollu helpotus viimein leikata avanne, vuosien ongelmien,kipujen ja vatsavaivojen takia,mutta tuo varmaan hirveen kiva ole tuokaan. Kaikkeen varmaan lopulta tottuu kun on pakko. HalauksiaNo mutta, tällä suolella mennään hautaan asti viime kädessä voihan sen leikata pois ja matka jatkuu avanteella