The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En pystyny syömään kun yhdestä liköörikonvehdista kuoret, mutta sisuksia meni sitäki enemmän.:D

Sienet oliki himppasen suolasia, liotkoon hetken.

Miten te teette sienisalaatin?

Tuleeko teillä muuta sienien sekaan ku kermaa, smetanaa, sipulii, valkopippurii....? Vai miten?
Ma oon laittanu sinne mukaan myos sitruunamehua.

Oon syonyt myos sellaista sienisalaattia missa oli mukana hapokasta omppua ja vitsit, etta se raikasti tosi kivasti :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mäpä taidan koittaa noita joskus, tänks!:)

Ei muutaku sekottelemaan sitte.:barefoot:

Kaikki muut nukkuu jo - tääl on kivaa tonttuilla.:X3:
Toi omppu kylla oli kiva yllari, kavi mun mielesta todella hyvin:). Meilla nyt ei kukaan muu syo sienisalaattia kuin ma, joten se on sitten tuurissaan eli minussa teenko sita vai en...taksi jouluksi en sitten ottanut sienilahetysta vastaan kysyttaessa...jotenkin tuntui turhalta ja tiian etta se pieni satsi tekee paljon paremmin kauppaansa toisaalla :)

Taallakin ihan hiljainen talo...saas nahda vaan miten aikaiseen pomppaavat ylos :D...pikkuinen veikkaus ois etta - aikaisin :D! Tirpanaa jo jannitti niin kauheesti tanaan aaton saapuminen, monta kertaa paivan aikana kavi mulle kertomassa, etta "...iiik, aiti!!....huomenna on jo aatto ja mua jannittaa!!"...No eihan :D, tytto oli kuin lentoon lahdossa pitkin paivaa ja puhetta tuli solkenaan...

Ihan sama toisaalta jos vaikka aikaista heratysta tuliskin, koko paiva aikaa vain olla..ei ole aikatauluja minkaan suhteen...paitti etta Lumiukko on katsottava ihan rauhassa taman kolmikon kanssa :love:
 
Mäpä taidan pistää vielä pimpin suhisee, vaikka kello onki jo noin verran - koska mä voin!:geek::giggle:

Täälläkin ollut vähän levotonta palleroa tänään, into pinkeänä tuntui olevan. Isoimman huoneesta tuli tänään jouludisko - väriä vaihtavaa ledivalonauhaa ja neonvärikynsilakkaa, musa pauhas ja hirvee kikatus ja räkätys!!:LOL: Siinäpä purkivat vähän liiempiä intoiluitaan.(y):D
Taino...muutama tunti sitten vielä riekkuivat tuossa lattialla ja nauraa räkättivät.:D
Onneksi sentään malttoivat mennä nukkumaan. Tää on mun hetki!:coffee::D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hiivatti ku meinas lähtee lapasesta kapristen kanssa taas.:oops:

Käytän koritseluun kapriksia niitä isoja ja pieniä...joka kerta on vähän niin ja näin, että riittääkö niitä enää sitten...siitähän kaikki lähtee kun avaan sen purkin ihan vaan maistaakseni yhen.:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hiivatti ku meinas lähtee lapasesta kapristen kanssa taas.:oops:

Käytän koritseluun kapriksia niitä isoja ja pieniä...joka kerta on vähän niin ja näin, että riittääkö niitä enää sitten...siitähän kaikki lähtee kun avaan sen purkin ihan vaan maistaakseni yhen.:oops:
Ihana herkkusuu siella :D:love:....no, ne on kylla pahuksen hyvia etta siina on kylla kaikki riskit olemassa :oops: :D...mutta ilmeisesti vaan meinas lahtee lapasesta eli homma kuitenkin hanskassa ja muutama kapriskin koristeena :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä