Et sitten suostu Pukkia päästämään luokses?
Et sitten suostu Pukkia päästämään luokses?
Mie keitin itelleni,ku mies ei syö aamupalaa ollenkkaan.Täällä ei riisipuuroa oikein kukaan muu söis kun minä joten se jäi sitten menuusta kokonaan pois
Hyvää jouluaHyvää joulua vaan kaikille!
Tulin tänne kuokkimaan ku tykkään kuokkimisesta
Hiisipuuro ? hiisiparathiisipuuro olis kohta valmista.
laitoit sä mantelin sinne?hiisipuuro olis kohta valmista.
en.laitoit sä mantelin sinne?
vähän muokkasintoki.
hyi sua Taianpa antaa Pukille risuja lahjaks tänä vuonnaHyvää joulua ketjulaisille
mä menisin veljen luo jos hän viettää aaton yksin, mutta muuten ehkä menisin muiden luoNyt meni vaikeeksi,velipoika soitti että sinne syömään jos haluaa.Meijä porukat ei mee ,menevät vasta kahville ja lahjojen jakoon. Olis kiva sinnekin mennä syömään mutta porukoillakin on ruoka ja sinne porukat tietty odottaa. Ja kun en viime vuonna ollu niin nyt tietty odottavat että menisin. Että kumpaan tässä menis kun kahteen paikkaan on kutsuttu.Eikä pysty käymään kummasakin kun on välimatkaa ja ei sitä pysty pienel aikavälil kahta ateriaa syömään.
veljel on siellä oma perhe ja anoppi ja appi. porukoilla ei oo ku vanhemmat eli ovat kahdestaan.mä menisin veljen luo jos hän viettää aaton yksin, mutta muuten ehkä menisin muiden luo
Ehkä mä menisin vanhenpien luo tossa tapauksessa.veljel on siellä oma perhe ja anoppi ja appi. porukoilla ei oo ku vanhemmat eli ovat kahdestaan.
Sitten menisin vanhemmille ehottomastiveljel on siellä oma perhe ja anoppi ja appi. porukoilla ei oo ku vanhemmat eli ovat kahdestaan.
Meinasin ensiks laittaa, että ja mökötät siellä..mutku ethän sä sellasta voi tehä kun sulla on se suurisilmänen kissa siellä pitämässä huolen ettei sulla oo aikaa eikä halua olla juro se on sun oma kotitonttupysyn kotona.
hyi sua Taianpa antaa Pukille risuja lahjaks tänä vuonna
no mutta eihän sitä tiiä mitä tää tuleva vuosi tuo sulle tullessaan..ens jouluna saatat olla jo vaikka mitä muuta kuin seuraneitiMulla on joka vuosi kauheen paineet siitä että on pakko mennä vanhemmille kun veljel oma perhe....ettei porukoitte tarvis olla kahestaa.Viime vuonna olin aaton ja joulupäivän exän kans ja osin niitte perheen niin oli jotenkin vapauttava olo.Ja samalla huono omatunt. Mulle jääny perheettömänä tää seuraneidin osa.
onks tolla pukilla korkkaritkin jalassa?