Eikä lähde ennen aikojaan ravistelemaan niitä neulasiakomeemmalta se tekojorma näyttää, se seisoo aina
Eikä lähde ennen aikojaan ravistelemaan niitä neulasiakomeemmalta se tekojorma näyttää, se seisoo aina
Tekokuusi, mut aika hyvä sellanen.onks toi aito vai tekokuusi? pojat haluais tekokuusen kun eivät jaksais kastella aitoa..ja mietin miltä se sitten näyttäis, jos hommaa teko sellaisen ens jouluks
mutta toi näyttää tosi hyvältä, siis aidolta...mä taidan sitten alkaa taipumaan poitsujen tahtoon ja ainahan sitä voi sitten laittaa aitoja oksia sen kuusen alle...*hitsin Ruutis kun yritti turmella joulukuusen tekojormallaan*Tekokuusi, mut aika hyvä sellanen.
Aito kuusi on kyllä tarkoitus ostella joka joulu, mutta sitten se on jääny.
Eli ensjouluna sitten aito kuusi.
siis en oo kyllä mtm turmellumutta toi näyttää tosi hyvältä, siis aidolta...mä taidan sitten alkaa taipumaan poitsujen tahtoon ja ainahan sitä voi sitten laittaa aitoja oksia sen kuusen alle...*hitsin Ruutis kun yritti turmella joulukuusen tekojormallaan*
Toinen siellä ottaa vain pientä jouluyön huikopalaaPaksukainen varasti keittiöstä alatoopia. Tytöt ilmeisesti jättivät palan vartioimatta.
Tuossa se nyt syö sitä vieressä ja murisee.
Onneks ei näyttäs olevan kovin paksu siipale niin ei ollu kummonen menetys.
oikeenTaidampa korkata stolisnayan.
hevosenMitä saat, jos risteytät kukon ja huuhkajan?
Älä. Ä-lä.Taidampa korkata liköörikonvehtipoksin.
Cock that stays up hole Night long.hevosen
u wish!Cock that stays up hole Night long.
tää on mun 69 v äitin lempparibiisiPelleähän tääki on kans
..tiiatko..ma oon nyt oikeesti pikkusenhimppusesti hammentynyt ...koska Pelle mm. oli mun aidin yks lempparimuusikoista....tää on mun 69 v äitin lempparibiisi