No onko sitä B Sennua caravanina satoja tai ees kymmeniä?Kyllä.
Ihan.
Auto.
Juttuja
..
Juu
No onko sitä B Sennua caravanina satoja tai ees kymmeniä?Kyllä.
Ihan.
Auto.
Juttuja
..
Juu
...ai autojuttuja ...niinko niita kuvia kutsutaankin*kirjoittaa ylos muistiin*Ja siis ne kuvat mitä laitoin epekille on ihan vaan autojuttuja!!!
Hankkikaa huone ja menkää sinne nu++imaan zetoreitanne, me muut yritetään täällä kääriytyä joulutunnelmaan,Ja siis ne kuvat mitä laitoin epekille on ihan vaan autojuttuja!!!
äläpä yleistäHankkikaa huone ja menkää sinne nussimaan zetoreitanne, me muut yritetään täällä kääriytyä joulutunnelmaan,
WINK WINK.
Ollaan molemmat syömättä rottia
Mutta on täälä ainaki peijaiset tännään!
Onko ihan pakko taas yllyttää liputtia........ AAAAAAAAAAAAERRRRGHHHOnhan ne autokuvia...lispe auton konepellillä..lispe auton katolla...lispe auton takakompulassa...nakkena
mulle kans tuhmii kuvii (saa muutki tytöt panna)Mä laitan sulle ihan just poksiin läjän kuvii.
Nää ei oo vielä niitä joulukuvia, nekin paan jakoon murmeleille ku saan virtaa luuriin.
Meillä semmosii oomulle kans tuhmii kuvii (saa muutki tytöt panna)
Ootko ratissa?mulle kans tuhmii kuvii (saa muutki tytöt panna)
Kaunis.
Mä voin antaa sulle tuhmia kuvia mun mirristä...se kissa tykkää keikistellä kameran eessä aina tassut mihin suuntaan tahansamulle kans tuhmii kuvii (saa muutki tytöt panna)
Välitän palleroille terkut.Kaunis.
no nyt en ooOotko ratissa?
just semmosii mää oottelen, lisäks voi laittaa pebast ja tisuistMä voin antaa sulle tuhmia kuvia mun mirristä...
siis mirri = mun kissajust semmosii mää oottelen, lisäks voi laittaa pebast ja tisuist
en pahastu vaikka olis naamaki
näin määki sen ymmärsinsiis mirri = my pussy
onks toi aito vai tekokuusi? pojat haluais tekokuusen kun eivät jaksais kastella aitoa..ja mietin miltä se sitten näyttäis, jos hommaa teko sellaisen ens jouluks
komeemmalta se tekojorma näyttää, se seisoo ainaonks toi aito vai tekojorma? mää haluaisin tekojorman kun en jaksais katella aitoa..ja mietin miltä se sitten näyttäis, jos hommaa teko sellaisen ens jouluks