The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tekokuusi, mut aika hyvä sellanen.

Aito kuusi on kyllä tarkoitus ostella joka joulu, mutta sitten se on jääny.
Eli ensjouluna sitten aito kuusi.:D
mutta toi näyttää tosi hyvältä, siis aidolta...mä taidan sitten alkaa taipumaan poitsujen tahtoon ja ainahan sitä voi sitten laittaa aitoja oksia sen kuusen alle...*hitsin Ruutis kun yritti turmella joulukuusen tekojormallaan*:alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin ja meillä on ollut jo monta vuotta niinpäin, että pojat haluis tekokuusen mutku mä taas tykkään aidosta enemmän..:love:
ainakin niin kauan kunnes neulaset alkaa tippumaan:cautious:
 
Paksukainen varasti keittiöstä alatoopia.:eek: Tytöt ilmeisesti jättivät palan vartioimatta.:giggle:

Tuossa se nyt syö sitä vieressä ja murisee.:ROFLMAO:
Onneks ei näyttäs olevan kovin paksu siipale niin ei ollu kummonen menetys.:D
 

..uuuh...toivottavasti nyt yon aikana alkais satamaan...ja satelis kaikessa rauhassa pitkin huomista paivaa :love:...ja se pikkupakkanenkin, kiitos, tekis hyvaa :)...me tahotaan niin paasta kunnolla pulkkamakeen ja luisteleen :love:
 
tää on mun 69 v äitin lempparibiisi(y)
..tiiatko..ma oon nyt oikeesti pikkusenhimppusesti hammentynyt :)...koska Pelle mm. oli mun aidin yks lempparimuusikoista....

...tosin aiti kuunteli tosi laajalla skaalalla musiikkia, eipa hanella mitaan inhokkia tainnut edes olla - hyvin kesti meikalaisen metallikaudetkin (y)...ja ehti onneksi tutustumaan ipanoittenkin musamakuun :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä