The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tiiatko..ma oon nyt oikeesti pikkusenhimppusesti hammentynyt :)...koska Pelle mm. oli mun aidin yks lempparimuusikoista....

...tosin aiti kuunteli tosi laajalla skaalalla musiikkia, eipa hanella mitaan inhokkia tainnut edes olla - hyvin kesti meikalaisen metallikaudetkin (y)...ja ehti onneksi tutustumaan ipanoittenkin musamakuun :)...
Mun äiti kuuntelee kanssa tosi laajasti kaikkee laidasta laitaan, mutta Pelle on ollut hänen suursuosikki niin kauan kun mä muistan :D
 
Mun äiti kuuntelee kanssa tosi laajasti kaikkee laidasta laitaan, mutta Pelle on ollut hänen suursuosikki niin kauan kun mä muistan :D
Laitoin tassa kiertoon tavaraa ja sain kuulla, etta osa lahti samantein Pellen tadille :D...aitini olis hihkunut ja tuuletellut tiedosta :D

...olisi myos tuulettanut ja ollut koko kropallaan ja sydamellaan mukana kun olisi kuullut etta tirpana liittyi kuoroon ja laulaa hoilottaa koko ajan...no, taitaa niin kylla tehdakin - ainakin haluan ajatella niin :love:
 
...oukkei, se on lahjapaperisulkeiset sitten tassa :)...nyt sitten paketit jemmapaikkaan jotka toivottavasti eksyvat Pukin konttiin ettei kay taas niin etta joskus paasiaisena tormaan pariin joululahjaan :D..

Nyt viela talle vuodelle viimeiset treffit himatontun kanssa niin - hyvanenaikasentaan!!!, tassahan saa joulu tulla :love:...
 
  • Tykkää
Reactions: epek
En pystyny syömään kun yhdestä liköörikonvehdista kuoret, mutta sisuksia meni sitäki enemmän.:D

Sienet oliki himppasen suolasia, liotkoon hetken.

Miten te teette sienisalaatin?

Tuleeko teillä muuta sienien sekaan ku kermaa, smetanaa, sipulii, valkopippurii....? Vai miten?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä