The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin, kaljottelemaan!:D
Eihän siinä oo mtn jouluista?:rolleyes:
No kyl ny yhtenä iltana voi vähän kaljaa ottaa. Perjantaina oon kuitenki luvannu tehä ruokaa porukoiden kaa ja lauantaina mennään mummilaan, sunnuntaina sit himaan.


ps, äiti soitti tänään ja ehdotti, et tehtäis joululaatikoista ja karjalanpiirakoista vegaanisia, et kaikki voi syyä samaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No kyl ny yhtenä iltana voi vähän kaljaa ottaa. Perjantaina oon kuitenki luvannu tehä ruokaa porukoiden kaa ja lauantaina mennään mummilaan, sunnuntaina sit himaan.


ps, äiti soitti tänään ja ehdotti, et tehtäis joululaatikoista ja karjalanpiirakoista vegaanisia, et kaikki voi syyä samaa.
No ehämmää ny ees ajatellu et oikeesti meinaat ottaa kaljaa.:rolleyes::barefoot::D

Mieti mua, joudun piilottaa pullon varmaan sängyn alle ja käyä salaa juomassa ku kaks holistia istuu joulupöyvväs. Jouluna olis niin kiva ottaa pikku liköörit.:p
 
me kokeiltiin tota joskus kaverin kesämökillä. Piilotettiin aikuisilta kaikki viinat ja ne etti niitä pulloja ihan hermona yhen illan :D
Toi oli kivoin leikki!!!!:love::love::love::love::love:
Muutamasti tuli valuteltua dryvodkat lavuaariinkin. Se ei sitten jälkeenpäin ajateltuna ollu kovin hyvä idea, nehän vallan suuttuivat.:eek::geek:

Kaikista hauskin jekku oli sellainen ku ne käytti muutamaa tölkkiä tuhkakuppina ni tarjottiin serkun kanssa niitä ku krapulassa heräsivät. Voi sitä yrjön määrää.:eek: Me mietittiin, että lopettaako ne koskaan.:confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä