pari tuntia ja sen jälkeen ollut vaan liikkeessäMontas tuntia sää nukuit yöllä?
Kissa herätti ja sitä paitsi ei nukuta kun syön niin huonosti nykyään
pari tuntia ja sen jälkeen ollut vaan liikkeessäMontas tuntia sää nukuit yöllä?
..eihyvajumalasentaan....mie luin monta kertaa etta:Iltaa arvatkaapa kenellä on tulppaanipata retro pöytäliinakin tuli
Kyllä ihminen tulee vähästä iloiseksi
Ketju tekee kaltaisekseen ja sun sielu on jo menetetty..eihyvajumalasentaan....mie luin monta kertaa etta:
..arvatkaapa kenella on tuuppaaja...
...tasta tulee piiiiiiiitka illan ja yonseutu, voi morjens vaan....ja tyynyparkariepunen!!!
No nyt alkaa olla joulukukat kohillaan.Iltaa arvatkaapa kenellä on tulppaanipata retro pöytäliinakin tuli
Kyllä ihminen tulee vähästä iloiseksi
Montas tuntia sä pan....nukuit viimeyönä?..eihyvajumalasentaan....mie luin monta kertaa etta:
...tasta tulee piiiiiiiitka illan ja yonseutu, voi morjens vaan....ja tyynyparkariepunen!!!
Oikeesti. Pitaako olla aikuisten oikeesti huolissaan susta, nainen*on huolissaan*pari tuntia ja sen jälkeen ollut vaan liikkeessä
Kissa herätti ja sitä paitsi ei nukuta kun syön niin huonosti nykyään
Kyllä sellanen ohutvartinenkin ihan hyvä ja kaunis on, se vaan täytyy osata asetella oikein ruukkuun että näyttää uljaalta ja tuntuu sydämessä lämmin läikähdys kun sitä katsooNo nyt alkaa olla joulukukat kohillaan.
Tulppaani on kyllä ylvään näköinen pitkä ja ehkä hiukan ohuehkon varren omaava sileävartinen komistus. En tiiä onko amarylliksen voittanutta mutta molempi parempi.
Padassa on aina niitä pieniä, söpöjä tulppaaneja. Menin sellaiseen kukkakauppaan, jossa tiedän käyvän paljon vanhuksia. Bingo, kolme oli jäljellä kaapissa. Mun jälkeen yks mummo otti yhden, joten yksi jäi enää. Haluttua tavaraa näemmä.No nyt alkaa olla joulukukat kohillaan.
Tulppaani on kyllä ylvään näköinen pitkä ja ehkä hiukan ohuehkon varren omaava sileävartinen komistus. En tiiä onko amarylliksen voittanutta mutta molempi parempi.
Ja dippailee välillä juurta myöden kosteaan niin pysyy hyvänä ja juhlakunnossaKyllä sellanen ohutvartinenkin ihan hyvä ja kaunis on, se vaan täytyy osata asetella oikein ruukkuun että näyttää uljaalta ja tuntuu sydämessä lämmin läikähdys kun sitä katsoo
mä tiiän...mutku tää elämä ei ois vaikeeta jos asiat ois helppoja...mulla on sellanen ongelma että kun elämä potkii päähän mun kroppa menee lukkoon ja ruoka ei vaan maistu.Oikeesti. Pitaako olla aikuisten oikeesti huolissaan susta, nainen*on huolissaan*
Sun on pidettava parempaa huolta itestas, tolla menolla sa teet itelles todella paljon haittaa ja vahinkoa... Nukkuminen ja oikea ravinto on todella tarkeaa, sun kroppas on kohta ihan kokonaan sekaisin ja sen korjaaminen voi olla pitkassa tyossa... Oikeesti - pida huoli itestasi*halaaruttaan*
...myonnan...olen vaan ihminen...sori...Ketju tekee kaltaisekseen ja sun sielu on jo menetetty
Tuuppaaja sulla mielessä..eihyvajumalasentaan....mie luin monta kertaa etta:
N u k u i n ilmeisesti aivan liian vahanMontas tuntia sä pan....nukuit viimeyönä?
Tää ketju turmelee jopa hartaan nunnankinKetju tekee kaltaisekseen ja sun sielu on jo menetetty
ala hyvä tyttö panemaan ja syömään että saat ees nukuttuapari tuntia ja sen jälkeen ollut vaan liikkeessä
Kissa herätti ja sitä paitsi ei nukuta kun panen ja syön niin huonosti nykyään
Halaus murumä tiiän...mutku tää elämä ei ois vaikeeta jos asiat ois helppoja...mulla on sellanen ongelma että kun elämä potkii päähän mun kroppa menee lukkoon ja ruoka ei vaan maistu.
mutta mä otan sen silleen että kyllä se tästä taas jossain vaiheessa
Nimenomaan...hellä kohtelu ja rakkaus vartta kohtaan on kaiken a ja oJa dippailee välillä juurta myöden kosteaan niin pysyy hyvänä ja juhlakunnossa
Kiristä nutturaa, siskoseni ja älä anna kiusaukselle periksi.Tää ketju turmelee jopa hartaan nunnankin
awwwwwKyllä sellanen ohutvartinenkin ihan hyvä ja kaunis on, se vaan täytyy osata asetella oikein että näyttää uljaalta ja tuntuu sydämessä lämmin läikähdys kun sitä katsoo
..ela anna sen kauaa potkia vaan rupee potkimaan takasin syomalla ja nukkumalla hyvinmä tiiän...mutku tää elämä ei ois vaikeeta jos asiat ois helppoja...mulla on sellanen ongelma että kun elämä potkii päähän mun kroppa menee lukkoon ja ruoka ei vaan maistu.
mutta mä otan sen silleen että kyllä se tästä taas jossain vaiheessa
Onpas kivaaMä alan hyvä tyttö panemaan ja syömään kohta, jos saan ees seisomaan
Se on jo myöhäistä sädekehä himmenee joKiristä nutturaa, siskoseni ja älä anna kiusaukselle periksi.