O hyvää runkkumatskuu siis tiedossa.LISPETTIIIII Ruutis kiusaa, se haluaa näyttää kohta rukkasensa mulle!!!
no sehän on sama ko runkoMikä on rovi?
noku ei oo viel epekin kurssi alkanu ni en voi tietää
en oo ikinä kuullutkaan mutta rovan tiiän kun äsken katoin googlellaMikä on rovi?
noku ei oo viel epekin kurssi alkanu ni en voi tietää
ovvai? Hae sää popparit niin mä maksan etupenkille meille yhteiset liput ...*kihisee onnesta* me päästään kohta Lispen kanssa runkkunäytökseen!!!!O hyvää runkkumatskuu siis tiedossa.
Videolla yksi pahimmista pienpedoista.alkaa kyllä kieltämättä ramasemaan, mutku ei vittis mennä nukkumaan kun sitten ei nuku koko yönä *röyh*
..mutta tsekkaa mika poskeenottaja !Videolla yksi pahimmista pienpedoista.
Syövät lintujen munia ja juuri kuoriutuneita poikasia kanssa ja myös hiiretkin menevät ahneesta kurkusta alas.
Pienemmät linnutkin esim kurjet ovat arkiruokaa näille paholaisille. Kovin montaa koirarotuakaan ei ole jotka välttyisivät näiltä talttahampailta. Kissoista niin vain Maine Coon nippanappa kykenee pakenemaan näitä verenhimoisia petoja. On myös todistettavasti ollut tapaus että lauma näitä perkeleitä hyökkäsi perheen ainuan lypsylehmän kimppuun ja söivät luita myöten kokonaan. Ei jääny ees soppaluita.
Mää tiiän revan.en oo ikinä kuullutkaan mutta rovan tiiän kun äsken katoin googlella
mutku se on söötti petoVideolla yksi pahimmista pienpedoista.
Syövät lintujen munia ja juuri kuoriutuneita poikasia kanssa ja myös hiiretkin menevät ahneesta kurkusta alas.
Pienemmät linnutkin esim kurjet ovat arkiruokaa näille paholaisille. Kovin montaa koirarotuakaan ei ole jotka välttyisivät näiltä talttahampailta. Kissoista niin vain Maine Coon nippanappa kykenee pakenemaan näitä verenhimoisia petoja. On myös todistettavasti ollut tapaus että lauma näitä perkeleitä hyökkäsi perheen ainuan lypsylehmän kimppuun ja söivät luita myöten kokonaan. Ei jääny ees soppaluita.
Miten Kimi liittyy tuohon videoon?Jäämies
No oota nyt hetko että me tytöt keritään räplätä ihtemme märiks.joko pannaan?
mulle toi reva on jääny vähän vieraaksiMää tiiän revan.
No jäämies.Miten Kimi liittyy tuohon videoon?
On kait se ihan suositeltavaa ku tuota panemistaki ehottelet alvariisaa.mulle toi reva on jääny vähän vieraaksi
pitäsköhän perehtyä?
panemisella oon tietysti tarkottanu kotikaljan alkuunsaattamistaOn kait se ihan suositeltavaa ku tuota panemistaki ehottelet alvariisaa.
Kyllä kyllä. Niin sen on tapana mennä.panemisella oon tietysti tarkottanu lasten alkuunsaattamista
tarvinnooko tuota räplätä että märäks tullee...No oota nyt hetko että me tytöt keritään räplätä ihtemme märiks.
Oi! Antaa tulla vaan ...kylla me sitten porukalla yhdessa lohdutellaan ja halitaan ja puristellaan jajaja...Kohta joku harmaa tulee taas itkemään tähän ketjuun perwoilusta.
no sää ootkin ihan mahdoton!!!! Onneks mä olen täällä moraalisena tienviittana puhtaampiin ajatuksiinKohta joku harmaa tulee taas itkemään tähän ketjuun perwoilusta.
..toistan itteeni: liukasta ontarvinnooko tuota räplätä että märäks tullee...
panemisella oon tietysti tarkottanu hervotonta hässimistä