The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa :coffee: arvatkaapa kenellä on tulppaanipata :D retro pöytäliinakin tuli :D
Kyllä ihminen tulee vähästä iloiseksi :geek:
No nyt alkaa olla joulukukat kohillaan.(y):love:
Tulppaani on kyllä ylvään näköinen pitkä ja ehkä hiukan ohuehkon varren omaava sileävartinen komistus.:giggle: En tiiä onko amarylliksen voittanutta mutta molempi parempi.:giggle:
Kyllä nut jokaiselle parikin joulukukkaa mahtuu tunnelmaa luomaan.:coffee:
 
pari tuntia ja sen jälkeen ollut vaan liikkeessä :eek:
Kissa herätti ja sitä paitsi ei nukuta kun syön niin huonosti nykyään :confused:
Oikeesti. Pitaako olla aikuisten oikeesti huolissaan susta, nainen*on huolissaan*

Sun on pidettava parempaa huolta itestas, tolla menolla sa teet itelles todella paljon haittaa ja vahinkoa... Nukkuminen ja oikea ravinto on todella tarkeaa, sun kroppas on kohta ihan kokonaan sekaisin ja sen korjaaminen voi olla pitkassa tyossa... Oikeesti - pida huoli itestasi*halaaruttaan*
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No nyt alkaa olla joulukukat kohillaan.(y):love:
Tulppaani on kyllä ylvään näköinen pitkä ja ehkä hiukan ohuehkon varren omaava sileävartinen komistus.:giggle: En tiiä onko amarylliksen voittanutta mutta molempi parempi.:giggle:
Kyllä sellanen ohutvartinenkin ihan hyvä ja kaunis on, se vaan täytyy osata asetella oikein ruukkuun että näyttää uljaalta ja tuntuu sydämessä lämmin läikähdys kun sitä katsoo:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No nyt alkaa olla joulukukat kohillaan.(y):love:
Tulppaani on kyllä ylvään näköinen pitkä ja ehkä hiukan ohuehkon varren omaava sileävartinen komistus.:giggle: En tiiä onko amarylliksen voittanutta mutta molempi parempi.:giggle:
Padassa on aina niitä pieniä, söpöjä tulppaaneja. Menin sellaiseen kukkakauppaan, jossa tiedän käyvän paljon vanhuksia. Bingo, kolme oli jäljellä kaapissa. Mun jälkeen yks mummo otti yhden, joten yksi jäi enää. Haluttua tavaraa näemmä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Oikeesti. Pitaako olla aikuisten oikeesti huolissaan susta, nainen*on huolissaan*

Sun on pidettava parempaa huolta itestas, tolla menolla sa teet itelles todella paljon haittaa ja vahinkoa... Nukkuminen ja oikea ravinto on todella tarkeaa, sun kroppas on kohta ihan kokonaan sekaisin ja sen korjaaminen voi olla pitkassa tyossa... Oikeesti - pida huoli itestasi*halaaruttaan*
mä tiiän...mutku tää elämä ei ois vaikeeta jos asiat ois helppoja...mulla on sellanen ongelma että kun elämä potkii päähän mun kroppa menee lukkoon ja ruoka ei vaan maistu. :(
mutta mä otan sen silleen että kyllä se tästä taas jossain vaiheessa :)
 
mä tiiän...mutku tää elämä ei ois vaikeeta jos asiat ois helppoja...mulla on sellanen ongelma että kun elämä potkii päähän mun kroppa menee lukkoon ja ruoka ei vaan maistu. :(
mutta mä otan sen silleen että kyllä se tästä taas jossain vaiheessa :)
..ela anna sen kauaa potkia vaan rupee potkimaan takasin syomalla ja nukkumalla hyvin :)
Mitaan muuta en toivo kuin etta voisit hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
HUOMHUOMHUOM

Mä jo eilen kysyin, mutta en tiiä huomasko kukkaa...

...missä Ihq on? (n)

Ei oo Ihqa näkyny niinku mun toisen tulemisen jälkeen ollenkaan...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä