onhan se tuokin totta, epek vaan käyttää käänteis psykologiaaMä taas luulen, et epek haluu olla vähän tuhma.
onhan se tuokin totta, epek vaan käyttää käänteis psykologiaaMä taas luulen, et epek haluu olla vähän tuhma.
oon kyllä koittanu katella mutta en oo havainnoinu vielä muita naaraita ko frukrutinOotko ajatellu et on halvempiiki naisii ku Mrs. Ruuti?
Esmes mä oon ihan hiivatin halpa nainen!
tuo ei välttämättä oo hyvä mainospuheOotko ajatellu et on halvempiiki naisii ku Mrs. Ruuti?
Hyvin sillä on pärjänny tähänki asti.tuo ei välttämättä oo hyvä mainospuhe
sun naamalla ja rovilla pärjää vaikkei sano mtnHyvin sillä on pärjänny tähänki asti.
Ootko ajatellu et on halvempiiki naisii ku Mrs. Ruuti?
Moi haluan teille jouluks.On tämä ihime meininkiä ku jouluksi on luvattu yli 30 astetta lämmintä
Mäki tykkään susta etennii sarkapöksyissä!sun naamalla ja rovilla pärjää vaikkei sano mtn
Sori vaan, mut jos mela ei uppoo tarpeeks syvälle, niin vika on melan mitassa eikä kurkun syvyydessä.
Oikea asenne!Sori vaan, mut jos mela ei uppoo tarpeeks syvälle, niin vika on melan mitassa eikä kurkun syvyydessä.
Aijaha, nyt otettiin jo oppimateriaalit esiin. Mä ajattelin, että kurssi alkaa vasta joululoman jälkhen.
joko taas?Jaahas se on taas päiväpanon aika
joko taas?joko taas? mä vetäsin just rukkaseen
mää sulle kohta vetäsyt näytänjoko taas?
..no ei oo kun ma menin jo tosta yhdesta kupillisesta ihan...herkilleen..Jaahas se on taas kahviaika
Oi!! Kuvamateriaalia tiedossa *hihkuu*mää sulle kohta vetäsyt näytän
LISPETTIIIII Ruutis kiusaa, se haluaa näyttää kohta rukkasensa mulle!!!mää sulle kohta vetäsyt näytän