The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hyi hitto!:sick:
Sanonko kuule...en sano:censored:

Stokka on ollut aina siitä hyvä, että perinteitä on kunnioitettu niin, että ne samat tietyt tuotteet ovat aina löytyneet sieltä vuodesta toiseen. Ja niitä asiakkaat juurikin osaavat vain sieltä hakea!! Ruottistako astiko niitä pitää nykyään hakea?

Mieleni pahoitin minäkin. *lähtee penkomaan omaa paarikaappia*
Mun vuoro tarjota! Ryystetään oikein pikkurillit pystyssä, eli otetaan hatutukseen tästä vähän isommat napanterit Sheridania.:coffee: *tarjoaa*
upload_2016-12-20_19-26-50.jpeg


..ihan oli pakonpakko:barefoot::D...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
No hyi hitto!:sick:
Sanonko kuule...en sano:censored:

Stokka on ollut aina siitä hyvä, että perinteitä on kunnioitettu niin, että ne samat tietyt tuotteet ovat aina löytyneet sieltä vuodesta toiseen. Ja niitä asiakkaat juurikin osaavat vain sieltä hakea!! Ruottistako astiko niitä pitää nykyään hakea?

Mieleni pahoitin minäkin. *lähtee penkomaan omaa paarikaappia*
Mun vuoro tarjota! Ryystetään oikein pikkurillit pystyssä, eli otetaan hatutukseen tästä vähän isommat napanterit Sheridania.:coffee: *tarjoaa*
Kiitos kiitos, Stokka on menny alas päin jo vuosia sitten.
 
Kerpules, nainen, pitasko kayda tsekkauttamassa ne arvot oikein kunnolla kivalla tohtorismiehella :rolleyes:....ja syo, pelkalla kahvilla ei Elluseni elata*topakkana ja huolehtivana*. Nih! Kerta!*lahettaa parantavia lentopusuja hassakkansa keskelta*
Multa on tarkistettu diabetes kaksi kertaa...ainakin ja aina sama lopputulos: sokeri yliherkkyys, mutta ei diabetesta...tää riesa on ollut mulla lapsesta saakka...ja kyllä, pitäis syödä enemmän. Pienessä ajassa nyt puonnut paino melkein 4 kg ja se meinaa että S koko alkaa kohta olemaan suuri:oops:
 
Moneenkohan nuo pallerot meinaa olla luistelemassa - kuusi piti koristella:confused:

Oi että nuo ulkovalot on sitten nätit - ihan hirrrrrrveen nätit. Ei mitään kylmän sinisiä ledejä vaan oikein on lämpimän valkoiset ja hillityt.:love:
 
Multa on tarkistettu diabetes kaksi kertaa...ainakin ja aina sama lopputulos: sokeri yliherkkyys, mutta ei diabetesta...tää riesa on ollut mulla lapsesta saakka...ja kyllä, pitäis syödä enemmän. Pienessä ajassa nyt puonnut paino melkein 4 kg ja se meinaa että S koko alkaa kohta olemaan suuri:oops:
Pitäiskö sun saada läskiä enemmän ympärille, niin olo tasoittuu?
 
Sinulla on vielä parantamisen varaa, jos toivot taitavasi Pohjois-Suomen murresanat! Osa termeistä sinulla on hallussa, mutta moni epäilisi, jos väittäisit olevasi kotoisin Pohjois-Suomesta.Oikeita vastauksia: 9/15

Oi ja voi.

Kyllä mun nyt täytyy hommaa itelleni ope!!!:oops:
Eihän tällä arvosanalla oo ees kehumista!:oops:

Vaan en ois näitäkään osannu jollen olis ollu Ruutiksen ja epekin esiopissa.
Pitäis ottaa vaan nyt muutamia syventäviä?
Mitä, eks oo jo käyny syväkurkkukursseja? o_O
 
Ei ristus tänne on tulossa OMG väkeä yökylään.:ROFLMAO:
Eli kohta tossa vieressä kiljuu kuorossa OMGEETÄ läjä 14 vuotiaita tytteleitä.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: No ei onneks läjä, kaks niitä vaan tulee.:D
 
Tsuferaffinki keksin ihan ite.:love: Ja sää käytät sitä!:love::love::love:

Kerkiinkö mää heittää ennen joulua lahjat, vai millonka oot lähös maille?
Pitäis kattoo aikataulut.
Oisin jatkanu kahvikirahvina, mut tää ei oo poistanu sitä tunnusta eikä liioin myöskään anna käyttää sitä, niin piti tehä uus :cautious:

Me lähetään torstaina joskus yhen kieppeillä valumaan himasta, mä kyl kotiudun jo sunnuntaina, poikanen siinä vuodenvaihteen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä