Haistelinki että ei sulla pelkkää kahvia tossa kupissas oo. Alko het kuolasensorit reakoimaan - tuli oikeen kunnolla ves kielelle.Oo, kaadan äkkiä sulle kupposen ja laitan vähän konjamiinia kylkeen, noin
Kyllä mua nyt hemmotellaan.
Haistelinki että ei sulla pelkkää kahvia tossa kupissas oo. Alko het kuolasensorit reakoimaan - tuli oikeen kunnolla ves kielelle.Oo, kaadan äkkiä sulle kupposen ja laitan vähän konjamiinia kylkeen, noin
Siinä on yksi, jota en syö nimittäin sekametelisoppa. Ei vaan tykkää tai sitten en ole maistanut hyvää sellaista.Nyt jo...voi ihanaa!!!
Meidän lahjoista osa on mummilassa jemmassa.
Eli osa on siellä pakattavana, että pääsee muorikin joulun tunnelmiin, eikä heittele siellä voltteja ees yhdellä kierteellä kerien. Tarviin sen tänne tekemään sekametelisoppaa. Mummi tekee sen tieten parraiten.
Pitäähän se nyt testata, mitä jouluvieraille tarjoillaan. Meillä olisi vielä ruokakaupassa käyntiä ja jos yhden kukan ostaisi. Sitten on joulu paketissa. Lomaakin yrittäisin pitää, jos onnistuu. Tänään on leivottu lahjaksi tulevia kuivakakkuja.Haistelinki että ei sulla pelkkää kahvia tossa kupissas oo. Alko het kuolasensorit reakoimaan - tuli oikeen kunnolla ves kielelle.
Kyllä mua nyt hemmotellaan.
Ethä sää oo ees vanha! Oot vielä kaikellisäks isotissinen ja hiivatin nätti.Mitä sitä vanha akka enää.
Vanhuuden merkkiApua mulla kasvaa parta!!!!
*hivelee leukaansa*
ÄKKIÄ PINSETIT!!! APUA!!
Ootko varma että on parta??? jos sinne on jääny kissan karvoja kiinniApua mulla kasvaa parta!!!!
*hivelee leukaansa*
ÄKKIÄ PINSETIT!!! APUA!!
OhoOotko varma että on parta??? jos sinne on jääny karvoja kiinni
Otatko amarylliksen?Pitäähän se nyt testata, mitä jouluvieraille tarjoillaan. Meillä olisi vielä ruokakaupassa käyntiä ja jos yhden kukan ostaisi. Sitten on joulu paketissa. Lomaakin yrittäisin pitää, jos onnistuu. Tänään on leivottu lahjaksi tulevia kuivakakkuja.
Mä en kyllä enää kattele tyttöjä sillä silmällä ollankaan jos tällaiset on vaikutukset!Vanhuuden merkki
Etsin taas niitä fuc...ing tulppaanipatoja. Eihän nyt mitään niin vanhanaikaista myydä Viime vuonna pyysin niitä kukkakaupassa tekemään sellaisen.Otatko amarylliksen?
No ilmankos sitä konjamiinia oli niin vähän ku oot liottanu noita kuivakakkujas siinä! Imeny perhana meidän iloliemet ihan tyystin.
Haastan sut lomailemaan. Minä meinaan tahdä samoin! *skool* Olikos siellä vielä toista pulloa?
No mutta toffo, Mä oisin voinut oottaa Ruutikselta moista sanojen hienosäätöä mutten sulta..nääh laitetaan konjakin piikkiin
Kummalle pakaraposkelles nyt rapsaytan ...kun puhut ihan jonnin joutavia siella!Mitä sitä vanha akka enää.
Oli se kiinni mutta sain nyppästyä irti!Ootko varma että on parta??? jos sinne on jääny kissan karvoja kiinni
Eikö tosiaan löyvvy tulppaanipatoja!?Etsin taas niitä fuc...ing tulppaanipatoja. Eihän nyt mitään niin vanhanaikaista myydä Viime vuonna pyysin niitä kukkakaupassa tekemään sellaisen.
Amaryllis on ikkunalla ja hyasintitkin ostin, vaikka niissä on voimakas tuoksu.
Lomalla ajattelin olla ihannkotona lapsen kanssa, harvinaista meikäläisellä.
Sori ny tosta konjakista, tarvitaan sithä leiphomiseen
Stokka ei myyny polkagrisiä eikä kynttiläkranssia, ei jaksa nyt sinne mennäOli se kiinni mutta sain nyppästyä irti!
Eikö tosiaan löyvvy tulppaanipatoja!?
Eikö stokkallakaan ollu?? Siellon muuten nykyään harvinaisen huono valikoima, nyt täytyy ihan valittaa.
Harmittaa kun mänivät lopettamaan sen hakiksen sokoksen. Se oli ihana paikka jouluisin! Ja mun mielestä siellä oli hyvä valikoima kaikkee.
..no ettei vaan ois ihan omias mita naemma levittelet ympari seutukuntia kun itekin eilettain meinasin karvapalloon vetta juuessani tukehtuaOotko varma että on parta??? jos sinne on jääny kissan karvoja kiinni
Älä viiti, sehän vaan kiihottaa sitä *kääntää oman peppunsa* mua kyllä voit...Kummalle pakaraposkelles nyt rapsaytan ...kun puhut ihan jonnin joutavia siella!
*antaakin Ellusen molempiin sieviin katosiin tikkarinamuset*Älä viiti, sehän vaan kiihottaa sitä *kääntää oman peppunsa* mua kyllä voit...
Tyrkkää taskuun vaan suoraan, mä en nyt oikein tykkää imutella tikkareita kun heitellyt sokeritkin viime aikoina*antaakin Ellusen molempiin sieviin katosiin tikkarinamuset*
..siina sulle makiata, senkin.....
No hyi hitto!Stokka ei myyny polkagrisiä eikä kynttiläkranssia, ei jaksa nyt sinne mennä
Kyllä minä mieleni niin pahoitin
Kerpules, nainen, pitasko kayda tsekkauttamassa ne arvot oikein kunnolla kivalla tohtorismiehella ....ja syo, pelkalla kahvilla ei Elluseni elata*topakkana ja huolehtivana*. Nih! Kerta!*lahettaa parantavia lentopusuja hassakkansa keskelta*Tyrkkää taskuun vaan suoraan, mä en nyt oikein tykkää imutella tikkareita kun heitellyt sokeritkin viime aikoina