The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt jo...voi ihanaa!!!:love::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:

Meidän lahjoista osa on mummilassa jemmassa.
Eli osa on siellä pakattavana, että pääsee muorikin joulun tunnelmiin, eikä heittele siellä voltteja ees yhdellä kierteellä kerien. Tarviin sen tänne tekemään sekametelisoppaa. Mummi tekee sen tieten parraiten.:love:
Siinä on yksi, jota en syö nimittäin sekametelisoppa. Ei vaan tykkää tai sitten en ole maistanut hyvää sellaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Haistelinki että ei sulla pelkkää kahvia tossa kupissas oo.:geek: Alko het kuolasensorit reakoimaan - tuli oikeen kunnolla ves kielelle.:p

Kyllä mua nyt hemmotellaan.:love:
Pitäähän se nyt testata, mitä jouluvieraille tarjoillaan. Meillä olisi vielä ruokakaupassa käyntiä ja jos yhden kukan ostaisi. Sitten on joulu paketissa. Lomaakin yrittäisin pitää, jos onnistuu. Tänään on leivottu lahjaksi tulevia kuivakakkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pitäähän se nyt testata, mitä jouluvieraille tarjoillaan. Meillä olisi vielä ruokakaupassa käyntiä ja jos yhden kukan ostaisi. Sitten on joulu paketissa. Lomaakin yrittäisin pitää, jos onnistuu. Tänään on leivottu lahjaksi tulevia kuivakakkuja.
Otatko amarylliksen?:love:

No ilmankos sitä konjamiinia oli niin vähän ku oot liottanu noita kuivakakkujas siinä!:coffee: Imeny perhana meidän iloliemet ihan tyystin.:rolleyes:

Haastan sut lomailemaan. Minä meinaan tahdä samoin!:coffee: *skool* Olikos siellä vielä toista pulloa?
 
Otatko amarylliksen?:love:

No ilmankos sitä konjamiinia oli niin vähän ku oot liottanu noita kuivakakkujas siinä!:coffee: Imeny perhana meidän iloliemet ihan tyystin.:rolleyes:

Haastan sut lomailemaan. Minä meinaan tahdä samoin!:coffee: *skool* Olikos siellä vielä toista pulloa?
Etsin taas niitä fuc...ing tulppaanipatoja. Eihän nyt mitään niin vanhanaikaista myydä :alien: Viime vuonna pyysin niitä kukkakaupassa tekemään sellaisen.
Amaryllis on ikkunalla ja hyasintitkin ostin, vaikka niissä on voimakas tuoksu.
Lomalla ajattelin olla ihannkotona lapsen kanssa, harvinaista meikäläisellä.
Sori ny tosta konjakista, tarvitaan sithä leiphomiseen :)
 
Ootko varma että on parta??? jos sinne on jääny kissan karvoja kiinni:rolleyes:
Oli se kiinni mutta sain nyppästyä irti!
Etsin taas niitä fuc...ing tulppaanipatoja. Eihän nyt mitään niin vanhanaikaista myydä :alien: Viime vuonna pyysin niitä kukkakaupassa tekemään sellaisen.
Amaryllis on ikkunalla ja hyasintitkin ostin, vaikka niissä on voimakas tuoksu.
Lomalla ajattelin olla ihannkotona lapsen kanssa, harvinaista meikäläisellä.
Sori ny tosta konjakista, tarvitaan sithä leiphomiseen :)
Eikö tosiaan löyvvy tulppaanipatoja!?:confused:
Eikö stokkallakaan ollu?? Siellon muuten nykyään harvinaisen huono valikoima, nyt täytyy ihan valittaa.:coffee:

Harmittaa kun mänivät lopettamaan sen hakiksen sokoksen. Se oli ihana paikka jouluisin! Ja mun mielestä siellä oli hyvä valikoima kaikkee.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Oli se kiinni mutta sain nyppästyä irti!

Eikö tosiaan löyvvy tulppaanipatoja!?:confused:
Eikö stokkallakaan ollu?? Siellon muuten nykyään harvinaisen huono valikoima, nyt täytyy ihan valittaa.:coffee:

Harmittaa kun mänivät lopettamaan sen hakiksen sokoksen. Se oli ihana paikka jouluisin! Ja mun mielestä siellä oli hyvä valikoima kaikkee.
Stokka ei myyny polkagrisiä eikä kynttiläkranssia, ei jaksa nyt sinne mennä :unsure:
Kyllä minä mieleni niin pahoitin
 
Stokka ei myyny polkagrisiä eikä kynttiläkranssia, ei jaksa nyt sinne mennä :unsure:
Kyllä minä mieleni niin pahoitin
No hyi hitto!:sick:
Sanonko kuule...en sano:censored:

Stokka on ollut aina siitä hyvä, että perinteitä on kunnioitettu niin, että ne samat tietyt tuotteet ovat aina löytyneet sieltä vuodesta toiseen. Ja niitä asiakkaat juurikin osaavat vain sieltä hakea!! Ruottistako astiko niitä pitää nykyään hakea?

Mieleni pahoitin minäkin. *lähtee penkomaan omaa paarikaappia*
Mun vuoro tarjota! Ryystetään oikein pikkurillit pystyssä, eli otetaan hatutukseen tästä vähän isommat napanterit Sheridania.:coffee: *tarjoaa*
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä