No huamenta vaa sinnekki.huomenta.
Aamupalaako siellä jo väsätään?
No huamenta vaa sinnekki.huomenta.
älä muuta viserräOispa auto.
söin jo lihapullia alkupaloiks.No huamenta vaa sinnekki.
Aamupalaako siellä jo väsätään?
välillä olis helpompaa ilman.Oispa auto.
Kivikylän tietennii. Eikönii.söin jo lihapullia alkupaloiks.
Kahvinkeitin saa odottaa, lasta aattelin hakee riihimäeltä tovin päästä eikä sillee nyt nappais mennä junaan istuskelemaan.Kahvinkeintintäkö pitäs päästä ostamaan?
Mikäs sulla on muuten se lähin mesta...
Pupunen heräs.Huomenta...
syytät mua valmispullien syömisestä.Kivikylän tietennii. Eikönii.
Joo,oon.ootko koittanu sinihomejuustoo piparilla
Muuten olisitte kyllä saanu autokyyin, mutta auto on kaverilla lainassa. Harmi.Kahvinkeitin saa odottaa, lasta aattelin hakee riihimäeltä tovin päästä eikä sillee nyt nappais mennä junaan istuskelemaan.
Mulla jäi päikkärit väliin.Huomenta...
Muttaku nehän on ihan hyviä, ottaen huomioon että valmisbulleroita.syytät mua valmispullien syömisestä.
eiks se veä nakit kivikylästä ja pullat omista lihoista?Kivikylän tietennii. Eikönii.
Eikö se nihkeä mulkku vois tuua perille asti?Kahvinkeitin saa odottaa, lasta aattelin hakee riihimäeltä tovin päästä eikä sillee nyt nappais mennä junaan istuskelemaan.
Mites kun itse töksähtelee välillä?Pitäis ostaa uus tietokone...tää vanhus vetelee jo ihan viimesiään ja töksähtelee koko ajan
eiks se veä nakit kivikylästä ja pullat omista lihoista?
aika kurja...eikä niinkään lenssun takia, se ei onneks mennytkään keuhkoihin vaan korviin mutku muuten huvita mikkää ja tunnu ees joululta vaikka on luntakinPupunen heräs.
Mikä olo?
No sitä koitinkin kysästä tänää, ku jouluna sen ei kuitenkaan tar lasta kuskata mihinlää nii se vastas vaan et ei jaksa ku menis koko päivä ajelemiseen, ja jos Riihimäki ei sovi nii nähää sit Hämeenlinnas. Ja et hänen mielestä ei vaikuta mihinkään mitenkään se et jouluna säästyy kuskaamiselta ku mä tuon lapsen pirkanmaalle.Eikö se nihkeä mulkku vois tuua perille asti?
hyiiii harvat valmispullat on hyviä, tai siis ohan ne omista lihoistakin tehdyt valmiita mutku ei ne kaupan mössikset maistu hyvälle juur koskaanMuttaku nehän on ihan hyviä, ottaen huomioon että valmisbulleroita.
Voi pupu - kyl mää ymmärrän. *halii ja silittelee toisen tukkaa*aika kurja...eikä niinkään lenssun takia, se ei onneks mennytkään keuhkoihin vaan korviin mutku muuten huvita mikkää ja tunnu ees joululta vaikka on luntakin