Turhuutta uudet keittimet, keitä panukaffetta hellalla tai kippaa keitinkahvisi kattilaan ja lämmitä hellallaUus kahvinkeitin ois kiva, haluisin kuumaa kahvia.
Perkolaattori ois 5/5.Turhuutta uudet keittimet, keitä panukaffetta hellalla tai kippaa keitinkahvisi kattilaan ja lämmitä hellalla
Ei se paha ole.Ei oo sama, vähä vaaleempi ruskea.
Ihana söpöläinen oot juuri tollaisessa värissäs.Ai täällä puhutaan hiukseista. Mä oon ollu pari vuot värjäämättä tukkaa ja ollu iha tyytyväinen omaan väriin, mut just näin unta, et joku muija sano et näytän ihan hiirulaiselta tän värisellä kuontalolla
Ootas ku lähetän sulle aamuselfien watsappiin xD Muuttuu mielipide söpöläisestä iäksi.Ihana söpöläinen oot juuri tollaisessa värissäs.
kappas, niimpäs onkinPäiväpanon aika.
Vois kyllä keitellä kun lapset ostivat vahingossa pannupöönapaketin.Turhuutta uudet keittimet, keitä panukaffetta hellalla tai kippaa keitinkahvisi kattilaan ja lämmitä hellalla
IHANA! Eihän tuos oo ku vähän väsähtäneet simmut. Muuten eukko ihan kuosis! Sillon ko kävin ni kyl sää kipeen olit enempi heikkohappisen olonen.Ootas ku lähetän sulle aamuselfien watsappiin xD Muuttuu mielipide söpöläisestä iäksi.
Niin ihana, et peiliki särky ku koitin kurkata sinne. Ja mää sentään skippasin jatkot eilisten bileiden jälkeen ja tulin jo puolen yön jälkeen kiltisti kotiin nukkumaan.IHANA! Eihän tuos oo ku vähän väsähtäneet simmut. Muuten eukko ihan kuosis! Sillon ko kävin ni kyl sää kipeen olit enempi heikkohappisen olonen.
Mä en kyllä kehtais lähetellä selfejä kelleen nyt. Naama kukkii ja tukka on IHAN SOLMUSSA. En oo ees päätä kammannu muutamaan päivään.
Suihkussakin on saanu juosta alvariisaa ku kuume sahaa. plääh.
paheksun tarpeetonta lämpimän veden tuhlaamistaIHANA! Eihän tuos oo ku vähän väsähtäneet simmut. Muuten eukko ihan kuosis! Sillon ko kävin ni kyl sää kipeen olit enempi heikkohappisen olonen.
Mä en kyllä kehtais lähetellä selfejä kelleen nyt. Naama kukkii ja tukka on IHAN SOLMUSSA. En oo ees päätä kammannu muutamaan päivään.
Suihkussakin on saanu juosta alvariisaa ku kuume sahaa. plääh.
Muuten hyvä mutta juusto pois.Kahvia piparia & valkohomejuustoa
ootko koittanu sinihomejuustoo piparillaKahvia piparia & valkohomejuustoa
Lopeta se siemenien syöttämine ja vie niille kunnon kimpale ihraa.meän lintulaudalle lennähti 2 ihmeen pientä punatulkkua
eivät ole juuri tiaisesta isompia
mulla taitais ollakki mistä viiä läskipalanenLopeta se siemenien syöttämine ja vie niille kunnon kimpale ihraa.