hö..jaa..mälsäätuskimpa vaan palkkaan
hö..jaa..mälsäätuskimpa vaan palkkaan
Oih!!! Laura ja Mary!!!!! Pitäis katsoa joskus uuestaan kaikki.Siiis mä rrrakastan Saaristonlapsia ja olen lukenut sen ihanan kirjan aikuisenakin!!!!
Entäs Pieni talo preerialla?? Mä olen lukenut ne kirjatkin kaikki!!
Olen olen!!! Vihervaaran Anna ja ja Anna ystävämme!! Kirjoina ja leffoina!!!Oih!!! Laura ja Mary!!!!! Pitäiskö katsoa joskus uuestaan kaikki.
JAJAJAJA Sano mulle että oot kattonu Tie Avonleaan!!!???
Se oli ihan ykkössarja joskus!!
Ostan kyllä sen dvd-boksin ja katselen joulun alla, jos vaan löytyy!
Ruutis on melko eri hyvä kokki, luulemma, sei vaan keuli taidoillaan.Palkkaa majuri kokiks, se keittää teille nakit joka päivä!!
Ei käyPalkkaa majuri kokiks, se keittää teille nakit joka päivä!!
OI HELE-VETTILÄINE!!! ANNA!!Olen olen!!! Vihervaaran Anna ja ja Anna ystävämme!! Kirjoina ja leffoina!!!
Nyt mä ihan kihermöin onnesta!!! Vihdoinkin joku joka ymmärtää
ai Ruutis on vaatimaton? Hmm onks hän Suomen oma alaston kokki?Ruutis on melko eri hyvä kokki, luulemma, sei vaan keuli taidoillaan.
Kummallista.Ihkua!
Niin, kyllä kai ne lopuks tykkäs ku taisit olla aika hyvä koulussa, mutta muistaakseni ne ei oikein tykänny aina sun kipakoista kysymyksistä.
Ainoa oikea tarzan!ostin tollasen.
Nyt voi sanoa ettäOI HELE-VETTILÄINE!!! ANNA!!
Nyt meni kuppi nurin!
Mun on pakko saada Ystävämme Anna ja Tie Avonleaan kaikki jaksot!!!!
Ompa outoa että lopetti! Höh!Kummallista.
Lempiblogistini lopetti just. Humppaa en ole soittanut eroni jälkeen. Joten humppapalstallakaan en viitsi loputtomiin roikkua.
Kertokaa minulle yksikin hyvä syy ylipäänsä avata nettiselain koska syyt alkavat käydä vähiin.
Niinhän sää ostit Johnny on edelleen ainoa ja paras Tarzan <3ostin tollasen.
Weissmullerille meni Tarzanin rooli niin päälle että lopuksi hän luuli oikeasti olevan Tarzan.Niinhän sää ostit Johnny on edelleen ainoa ja paras Tarzan <3
No en tiiä, kysy!ai Ruutis on vaatimaton? Hmm kokkaiskohan se mulle alastomana?
Oikeastiko? Huhhuh.Weissmullerille meni Tarzanin rooli niin päälle että lopuksi hän luuli oikeasti olevan Tarzan.
Mä mietin tota samaa nykyään välillä omalla kohdalla...sitten tulen tänne ja täällä on ihmisiä jotka saa hyvälle tuulelle ja unohtamaan hetkeksi oman tuskan ja pahanolon...mä luulen että mä avaan ketjun ja plussan eniten just ketjulaisten ansiostaKummallista.
Lempiblogistini lopetti just. Humppaa en ole soittanut eroni jälkeen. Joten humppapalstallakaan en viitsi loputtomiin roikkua.
Kertokaa minulle yksikin hyvä syy ylipäänsä avata nettiselain koska syyt alkavat käydä vähiin.
aiNo aivan varmasti, kokkaahan se muillekin nakkena!
ahaa, pusMä mietin tota samaa nykyään välillä omalla kohdalla...sitten tulen tänne ja täällä on ihmisiä jotka saa hyvälle tuulelle ja unohtamaan hetkeksi oman tuskan ja pahanolon...mä luulen että mä avaan ketjun ja plussan eniten just ketjulaisten ansiosta
jos en väärin muista niin vanhainkodin kattolampuissa yritti roikkua ja huuteli huutoaan.Oikeastiko? Huhhuh.
Huuteliko se sitä sen oooooliooooooliolioliooo-o niiku ihan kadulla keskellä kirkasta päivää?
mitä sitteWeissmullerille meni Tarzanin rooli niin päälle että lopuksi hän luuli oikeasti olevan Tarzan.