Mitäs viestiä saunatonttu lähetti?saunatontulta terveisiä.
Opethan tykkäs minusta.Susta ku ei aina opet hirveesti tykännyt kun sulla oli omia mielipiteitä niin mitens tää enkun maikka - saitko hänetkin ihan hermarin partaalle?
Ihkua!Opethan tykkäs minusta.
Kyseinen enkkumaikka tuli halaamaan ja pussaamaan kun paljastui, että aksu kirjoitti laudaturin.
Aikas monta raivoa ikäväkseni taisin hänelle aiheuttaa matkan varrella.
Trendikäs valinta!
tuon laulun kanssa kannattaa olla varovainen ettei saa tiettyä mainetta *sopottaa majurin korvaan hädissään kikkarat päässä heiluen*
Eemeli on ihana, olen lukenut kaikki kirjat ja meillä taitaa ne edelleen olla kirjahyllyssä ja elokuvatkin olen kaikki nähnyt
No siitä ruoasta tuli sitten vissiin ihan hirvee.taisi mennä hirvikäristyksen teko ihan reisille: otin lihan sulamaan ennenkuin lähdin JP27 retkelle ja se pirhana suli liikaa retken aikana
kun tulin niin se oli jo niin sula että lastut jäi ihan liika paksuiks
ei tiiä vielä, meillä syödään päivällinen aikas myähäänNo siitä ruoasta tuli sitten vissiin ihan hirvee.
Miks syötte?*kyselyikäinen*ei tiiä vielä, meillä syödään päivällinen aikas myähään
Meillä Eemelit on ihan ykköskatottavaa.Eemeli on ihana, olen lukenut kaikki kirjat ja meillä taitaa ne edelleen olla kirjahyllyssä ja elokuvatkin olen kaikki nähnyt
Ja muistatkos Saariston lapset???Eemeli on ihana, olen lukenut kaikki kirjat ja meillä taitaa ne edelleen olla kirjahyllyssä ja elokuvatkin olen kaikki nähnyt
Siiis mä rrrakastan Saaristonlapsia ja olen lukenut sen ihanan kirjan aikuisenakin!!!!Ja muistatkos Saariston lapset???
Tykkäsin pienenä hirmusesti niistä kirjoista, mutta ne lehvatkin oli ehania!!
en jaksa väsää päivällistä viideksi kun tuun töistä 16:30Miks syötte?*kyselyikäinen*
Palkkaa majuri kokiks, se keittää teille nakit joka päivä!!en jaksa väsää päivällistä viideksi kun tuun töistä 16:30
tuskimpa vaan palkkaanPalkkaa majuri kokiks, se keittää teille nakit joka päivä!!