The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siiis mä rrrakastan Saaristonlapsia ja olen lukenut sen ihanan kirjan aikuisenakin!!!! :love::love::love::love::love:
Entäs Pieni talo preerialla?? Mä olen lukenut ne kirjatkin kaikki!!:love::barefoot::barefoot:
Oih!!! Laura ja Mary!!!!! Pitäis katsoa joskus uuestaan kaikki.

JAJAJAJA Sano mulle että oot kattonu Tie Avonleaan!!!???:love::love::love::love::love:
Se oli ihan ykkössarja joskus!!:love::love::love::love:
Ostan kyllä sen dvd-boksin ja katselen joulun alla, jos vaan löytyy!

Oih!!! Laura ja Mary!!!!! Pitäiskö katsoa joskus uuestaan kaikki.

JAJAJAJA Sano mulle että oot kattonu Tie Avonleaan!!!???:love::love::love::love::love:
Se oli ihan ykkössarja joskus!!:love::love::love::love:
Ostan kyllä sen dvd-boksin ja katselen joulun alla, jos vaan löytyy!
Olen olen!!! Vihervaaran Anna ja ja Anna ystävämme!! Kirjoina ja leffoina!!!:love::love::love::love:
Nyt mä ihan kihermöin onnesta!!! Vihdoinkin joku joka ymmärtää :barefoot::love::barefoot::love:

Ihkua!:love:

Niin, kyllä kai ne lopuks tykkäs ku taisit olla aika hyvä koulussa, mutta muistaakseni ne ei oikein tykänny aina sun kipakoista kysymyksistä.:ROFLMAO:
Kummallista.

Lempiblogistini lopetti just. Humppaa en ole soittanut eroni jälkeen. Joten humppapalstallakaan en viitsi loputtomiin roikkua.

Kertokaa minulle yksikin hyvä syy ylipäänsä avata nettiselain koska syyt alkavat käydä vähiin.

Kummallista.

Lempiblogistini lopetti just. Humppaa en ole soittanut eroni jälkeen. Joten humppapalstallakaan en viitsi loputtomiin roikkua.

Kertokaa minulle yksikin hyvä syy ylipäänsä avata nettiselain koska syyt alkavat käydä vähiin.
Ompa outoa että lopetti! Höh!:unsure:

Mun tarvii saada lukea sun tarinoita!!!!:love:
Mut ei mittään uhoomista...:coffee:

(niin ja siis oot kertonu, etteivät koulussa tykänneet sun kipakoista kysymyksistä)

...iltawilleroisiin tulla tupsahdin tuon yhden ihanaisen tirpanaisen kanssa tuolta kirpsakasta pakkasillasta :love:...seura oli kylla maailman parasta, niin ihanaa oli vain olla ja katsoa kun tytto imi lauluja ja savelia itseensa ja lauloi mukana silmat tuikkien :love:...

Vellokset ovat herttaisina nostattamassa joulutunnelmaa jotta mahan taidan tassa kohta joutaa ihan lisaamaan sita molempien rinnuksieni voimin kun menen poikakultia halaarutistelemaan ja pussatamuiskauttamaan....tokeentuvat kylla (y):D

Heiiii....jatketaan pehmeeta meinikia :)...

Kummallista.

Mä mietin tota samaa nykyään välillä omalla kohdalla...sitten tulen tänne ja täällä on ihmisiä jotka saa hyvälle tuulelle ja unohtamaan hetkeksi oman tuskan ja pahanolon...mä luulen että mä avaan ketjun ja plussan eniten just ketjulaisten ansiosta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä