Boobabe
Ollaanpa sitä ahneita
Eiks Majuri riitä täh mitä häh??
Ollaanpa sitä ahneita
Eiks Majuri riitä täh mitä häh??
Höpö höpö sulla on jo, mulla ei oo.Ei kaikkia miehiä.
Mulle yksi.
Eipä ole täällä näkynyt.Höpö höpö sulla on jo, mulla ei oo.
Et kai vain tehnyt jotain tuhmaa kun nuin katselet? Ilmeestä päätellen joku on tainnut leikkiä vähän tuhmia leikkejä
En ole. Tylsistynyt vaan.Et kai vain tehnyt jotain tuhmaa kun nuin katselet? Ilmeestä päätellen joku on tainnut leikkiä vähän tuhmia leikkejä
Emävale?
kysy siltä mitä haluaa? mä en oo koskaan osannu ostaa exille mitään...siis synttäreinä ja jouluna.Mut onneks ollu samanlaiset exätkin niin sitten on ostettu aina toiselle se mitä toinen on halunnu saada.Varsinkin tää viimesin,ihan yhtä paniikki sillä niistä lahjoista kuin mullakin.Jee,alkaa olemaan joululahjat kasassa paitsi tärkein ja rakkain en tiiä mitä tuolle rakkaalle ostaisi.
No kun mä oon kysyny,mutta sanoo että kahotaan nyt,on tärkeempiäkin asioita,ku hänen joululahjansakysy siltä mitä haluaa? mä en oo koskaan osannu ostaa exille mitään...siis synttäreinä ja jouluna.Mut onneks ollu samanlaiset exätkin niin sitten on ostettu aina toiselle se mitä toinen on halunnu saada.Varsinkin tää viimesin,ihan yhtä paniikki sillä niistä lahjoista kuin mullakin.
Myö ostetaan välillä ja välillä ei. Tilattiin kyllä kirjoja ja yks on miehelle. Mies kyllä osaa ostaa mulle mieluisat lahjat,ei koskaan kodinkoneita,ne kun miehen mielestä ei oo hyvä tai oikea lahja vaimolleLujan kiitos, ollaan sovittu miehen kanssa ettei osteta toisillemme mitään. Koska mä en keksisi sitä maailman parasta lahjaa. Tai siis ainakaan tällä budjetilla. Joku MB 63 AMG kyl kelpaisi...
Osta sille ymmenen kiloo nauloja, vasara ja koivupölkky, johon hakata naulatJee,alkaa olemaan joululahjat kasassa paitsi tärkein ja rakkain en tiiä mitä tuolle rakkaalle ostaisi.
Yks lahja ja kumpikin sanoo mitä haluis...Onhan se kiva hankkia jotain mut eiköhän se yhessä oleminen oo tärkeintä.Näin mä nyt ajattelisin.Kyllä mulle viime joulu yhessä exän kans mökillä kynttilöiden ja takkatulen äärellä oli paras lahja.No kun mä oon kysyny,mutta sanoo että kahotaan nyt,on tärkeempiäkin asioita,ku hänen joululahjansa
Silleenhn se menee.Yks lahja ja kumpikin sanoo mitä haluis...Onhan se kiva hankkia jotain mut eiköhän se yhessä oleminen oo tärkeintä.Näin mä nyt ajattelisin.Kyllä mulle viime joulu yhessä exän kans mökillä kynttilöiden ja takkatulen äärellä oli paras lahja.
Jee,alkaa olemaan joululahjat kasassa paitsi tärkein ja rakkain en tiiä mitä tuolle rakkaalle ostaisi.
Totta,niin onSilleenhn se menee.
Ei ne erikoispäivien lahjat vaan se mitä on yhdessäollessa.