"Niiden kanssa siis rakastellaan tai pussaillaan tai niiden päälle pissataan".
*ottaa sträppärin mukaan saunaan*Kyllä mutta mä en pysty sitä tekemään.
mulla ei oo omaa kokemusta tosta teltanpystytyksestä poikaporukalla nii en osaa sanooKuinka monta miestä tarvitaan pystyttämään yhden miehen teltta vai puhutaanko nyt ''teltasta''...eli pippelistä?
teltan keskisalko vaikkapaMitä kovaa?
samaa mieltä, pitäis varmaan munkin avata vinkkupullo että hermot lepäis tämän moraalittomuuden keskelläPaheksuttavaa pervåilua.
Oli kyseessä kumpi tahansa niin miehiä tarvitaan tasan yksi.Kuinka monta miestä tarvitaan pystyttämään yhden miehen teltta vai puhutaanko nyt ''teltasta''...eli pippelistä?
Paheksuttavaa pervåilua.
Olet oikeassa, yhdyn paheksuntaanPaheksuttavaa pervåilua.
kielen ja v*tunkoettelusormen?
Kyllä mä haluan niin paljon muutakin, Tuomas tiiä naisista mittää
*REPEEE*
Kyllä mä haluan niin paljon muutakin, Tuomas tiiä naisista mittää
kielen ja v*tunkoettelusormen?
Mutku krutti meinas että siihen tarvitaan kokonainen joukkue?Oli kyseessä kumpi tahansa niin miehiä tarvitaan tasan yksi.
Itse asiassa puolijoukkueteltankin pystyttää yksin.
Varo vaan tai soitan sulle illallaNo et kyllä oo, voit aloittaa, olen pelkkänä korvana korvatulpille
sanoin vai?Mutku krutti meinas että siihen tarvitaan kokonainen joukkue?
Olet oikeassa, yhdyn pumpattavaan barbaraani
Joo *katsoo viattomana ja räpsyttää silmäripsiä* räps räpssanoin vai?
mulla ei oo omaa kokemusta tosta teltanpystytyksestä poikaporukalla nii en osaa sanoo
kai mää sitte sanoin *jää penkomaan muistin sopukoita*Joo *katsoo viattomana ja räpsyttää silmäripsiä* räps räps
Minulla on kyllä varmaan satoja kertoja. Yksinkin joskus pystyttänyt mutta se vie sitten sen parikymmentä minuuttia, kun poikaporukassa kun oikein tiukasti tekkee niin menee viiteen minuuttiin.
Tossa päivällä kun olin liikenteessä niin kuljin pitkäripaisen ohi. Jostain syystä siinä kohdalla kävi mielessä josko hakisi pari jallua illaksi. Onneksi vilkaisu lompakkoon haihdutti ajatuksen mielestä nopeammin kuin se oli tullutkaan.samaa mieltä, pitäis varmaan munkin avata vinkkupullo että hermot lepäis tämän moraalittomuuden keskellä
Mikä se sielä niin revittää leukoja että takahampaakki näkkyy?