Ei näemmä auta iloliemet.
Noh, mutta nää auttaa aina!
En oo valittanu pitkään aikaan, niin nyt aattelin vähä.Älä ny valita.
Joko te joitte ne kaikki, hiton loppasuut!*kaataa raffille paukkua*
kiitti, kyllä sehi kelepovaaSulle armanjakkia mokoma imupilli
ei oo muuten yinksua näkyny aikoihinEn oo valittanu pitkään aikaan, niin nyt aattelin vähä.
Ei näemmä auta iloliemet.
siis mihin noiden kassien pitäis auttaa?Ei näemmä auta iloliemet.
No et kyllä oo, voit aloittaa, olen pelkkänä korvana korvatulpilleEn oo valittanu pitkään aikaan, niin nyt aattelin vähä.
Teltan pystytkseen?siis mihin noiden kassien pitäis auttaa?
Et voi olla ainaskaan tänään kun päivän Hesarissa oli oli lasten tiedepalstalla artikkeli kirahveista. Niillä on kuulemma hyvä muisti vaikka eivät joisikaan kahvia. Ja pysyvät omilla jaloillaan jo viidentoista minuutin ikäisinä.Vittu et voi ihmislapsi olla väsyny ja turhautunu.
noi auttaa kaikkiin vaivoihinsiis mihin noiden kassien pitäis auttaa?
Tulee hyvä mieli kun saa puristella, laittaa naaman niitä vasten ja ja...siis mihin noiden kassien pitäis auttaa?
noi auttaa kaikkiin vaivoihin
ai miehet? Mä luulin aina että me naiset pystytetään se niiden teltta...eiku siisTeltan pystytkseen?
miehet juosten tulee pystyttämään
niiden väliinki voi laittaa jotain kovaa...Tulee hyvä mieli kun saa puristella, laittaa naaman niitä vasten ja ja...
*lähtee saunaan tissit mielessä*
Ajattelin ettet koskaan kysy!*silittelee munkkeja ja työntää innoissaan bobosia saunalle päin*Tulee hyvä mieli kun saa puristella, laittaa naaman niitä vasten ja ja...
*lähtee saunaan tissit mielessä*
kyllä moni teltta kohoaa ihan poikaporukallakiai miehet? Mä luulin aina että me naiset pystytetään se niiden teltta...eiku siis
Kuten Ruutis sanoi, käyttöominaisuuksia on lukuisia.ai miehet? Mä luulin aina että me naiset pystytetään se niiden teltta...eiku siis
hippasen epäilen että olisin muodostanut noin monivivahteista lausettaKuten Ruutis sanoi, käyttöominaisuuksia on lukuisia.
Kuinka monta miestä tarvitaan pystyttämään yhden miehen teltta vai puhutaanko nyt ''teltasta''...eli pippelistä?kyllä moni teltta kohoaa ihan poikaporukallaki
Kyllä mutta mä en pysty sitä tekemään.niiden väliinki voi laittaa jotain kovaa...
Mitä kovaa?niiden väliinki voi laittaa jotain kovaa...
Minäpä olenkin jälkeenjäänyt kirahvi, pysyin omilla jaloillani vasta lähempänä vuoden ikää.Et voi olla ainaskaan tänään kun päivän Hesarissa oli oli lasten tiedepalstalla artikkeli kirahveista. Niillä on kuulemma hyvä muisti vaikka eivät joisikaan kahvia. Ja pysyvät omilla jaloillaan jo viidentoista minuutin ikäisinä.
Niih.