mun mummo tyksi konjakista toi yks hienohelma taitaa jättää omansa hyllynkoristeeksiEntäpä konjamiinipullon?
tolla voi korvetoida videofailista ääniraidan erilleen
Mäpä just kaadin pikkulirun konjamiinia omaan lasiin.mun mummo tyksi konjakista toi yks hienohelma taitaa jättää omansa hyllynkoristeeksi
http://www.lataayoutube.com/hei juutuupi spesialiskot, voiko juutuupista imasta äänen mp3 muotoon kovalevylle?
kunnon toti tekis ny kyllä eetwarttia, lorrautappa tilkka mullekkiMäpä just kaadin pikkulirun konjamiinia omaan lasiin.
Enkä ees kysele lupia!
Saatan kyllä tuntea tämän takalistossani myöhemmin. Enkä puhu nyt mistään märästä krapulapierusta.
kiitts, just tota mää hain
Aaaws, olisit siis halunnu katella kuvatkin?tolla voi korvetoida videofailista ääniraidan erilleen
hei juutuupi spesialiskot, voiko juutuupista imasta äänen mp3 muotoon kovalevylle?
Kaadas tilkka mullekin. Tulis ihan tarpeeseenMäpä just kaadin pikkulirun konjamiinia omaan lasiin.
Enkä ees kysele lupia!
Saatan kyllä tuntea tämän takalistossani myöhemmin. Enkä puhu nyt mistään märästä krapulapierusta.
Oliko rankka viikko?Kaadas tilkka mullekin. Tulis ihan tarpeeseen
tuossahan näyttäs olevan somat sytötYO!
Tarjoillen kerralla kaikille ni tartte ravata paarikaapilla alvariisaa, tässä -
pacalusta:
Mitenkäs se sanonta menikään. Kyl oppi ojaan kaataaOliko rankka viikko?
Kaikkea sinä kysytkin.Ees vähän raottaa reisiä?
Ja tieto tieltään työntää.Mitenkäs se sanonta menikään. Kyl oppi ojaan kaataa
älä muuta viserräVittu et voi ihmislapsi olla väsyny ja turhautunu.
Älä ny valita.Vittu et voi ihmislapsi olla väsyny ja turhautunu.
Mä mitään juonut kun en ole edes aloittanutÄlä ny valita.
Joko te joitte ne kaikki, hiton loppasuut!*kaataa raffille paukkua*
tyhjänä pollottaa lasi täälläki, oli sen verta suun mukasta tavaraaÄlä ny valita.
Joko te joitte ne kaikki, hiton loppasuut!*kaataa raffille paukkua*
Sulle vettä mokoma imupillityhjänä pollottaa lasi täälläki, oli sen verta suun mukasta tavaraa
*ojentaa tyhjää lasia*