The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: päätön
Ihana nainen, tottakai kaakao kermavaahdolla maistuisi:love:
Toi on semmosta ihanaa pakkaspäivän luxushetkeä kun käpälissä höyryää iso mukillinen kaakaota....ja kun siitä on sen eka kerran siemaissut, niin sitten saakin muikistella huuliaan ja nauttia kermavaahtoviiksistään :D



(..mie en malta oottaa pirtsakoita pakkasia ja narskuvaa lunta:notworthy:...tahtoohaluu...!!)
 
Toi on semmosta ihanaa pakkaspäivän luxushetkeä kun käpälissä höyryää iso mukillinen kaakaota....ja kun siitä on sen eka kerran siemaissut, niin sitten saakin muikistella huuliaan ja nauttia kermavaahtoviiksistään :D



(..mie en malta oottaa pirtsakoita pakkasia ja narskuvaa lunta:notworthy:...tahtoohaluu...!!)
just tuli sama mieleen että kuuma kaakao maistuis parhaalta pakkaspäivänä ulkona :love:
 
:rolleyes:...kun lähtee liikenteeseen tämmösenä hattarallisena ja hyvin hyvin tötteröisenä niin sitä kotiutuu sen unohtuneen hankinnan kera sekä.....




Praise the Lord!!


..glögin kanssa vihdoin ja viimein(y):D:love:!!

Aaaawwww että mä oon sitten ihkunen ja täynnänsä yllätyksiä itellenikin :D!
:D:LOL:
No todellaki - Thank you jesus!!!

No nyt pääset sieki naatiskelemaan.:love:
Taidan ottaa muuten kaveriks lasillisen.:)
Kippistä vuan!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Talo hiljaisena.
Unilaivassa kyytiläiset mukana:love:

Kohta tiedossa lämpimän glögin siemailua ja koomailua ja lääkitysarsenaalin pähkäilyä ja myöhäisillan viettämistä takuuvarmassa me, myself and i- häröilyssä (y)
 
Talo hiljaisena.
Unilaivassa kyytiläiset mukana:love:

Kohta tiedossa lämpimän glögin siemailua ja koomailua ja lääkitysarsenaalin pähkäilyä ja myöhäisillan viettämistä takuuvarmassa me, myself and i- häröilyssä (y)
Eiköhän sinne sun häröilyyn mahdu eräs toinenkin:love:...nimittäin Minä *tyrkkää epekin kumoon ja kiepsahtaa kisun syliin*:barefoot:
 
Eiköhän sinne sun häröilyyn mahdu eräs toinenkin:love:...nimittäin Minä *tyrkkää epekin kumoon ja kiepsahtaa kisun syliin*:barefoot:
:D - ihan omalla vastuulla vaan! Tää tautipöpönen taitaa olla kuolemaksi, joten jutut huononee entisestään...sitäpaitti mä huomaan olevani jälleen semmonen höwhöisen levoton eikä noi hajatelmatkaan mitään puhtoisia ole:notworthy:..*sujauttaa käpälänsä Ellusen puseron sisään ja hipistelee paljasta ihoa sormenpäillään*


..että sitä Pukin risukimppua odotellessa(y):D
 
:D - ihan omalla vastuulla vaan! Tää tautipöpönen taitaa olla kuolemaksi, joten jutut huononee entisestään...sitäpaitti mä huomaan olevani jälleen semmonen höwhöisen levoton eikä noi hajatelmatkaan mitään puhtoisia ole:notworthy:..*sujauttaa käpälänsä Ellusen puseron sisään ja hipistelee paljasta ihoa sormenpäillään*


..että sitä Pukin risukimppua odotellessa(y):D
:eek:no mutta jopas...:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä