Sää mikään ämmä oo ku pöwwöjoululumirimpsessa.Tää ämmä lähtee nukkumaan ja ruttaamaan tyynyjä
Kauniita unikuvia sinulle *pus*
Sää mikään ämmä oo ku pöwwöjoululumirimpsessa.Tää ämmä lähtee nukkumaan ja ruttaamaan tyynyjä
Kauniita unikuvia sinulle *pus*
oon aina sanonu että ruåtti on helppooMitä vittua, kirjotin ruotsista paremman ku englannista
Mä en oppinut sitä ikinä kunnolla ja vietin tunnit opettajaa kiusatenoon aina sanonu että ruåtti on helppoo
jos oisit keskitty asiaan niin varmaan olisit opppinuMä en oppinut sitä ikinä kunnolla ja vietin tunnit opettajaa kiusaten
No nin mutku se oli niin ärsyttävän kuuloista ja me ei tultu toimeen sen opettajan kanssajos oisit keskitty asiaan niin varmaan olisit opppinu
noin pahaks päässyRakastan internettiä <3
joo, ohan se ruohti vähän pössin kuulosta mutta se ei kumoa sitä tosiseikkaa että se on yks maailman helpoimmista kielistäNo nin mutku se oli niin ärsyttävän kuuloista ja me ei tultu toimeen sen opettajan kanssa
Mä osaan englantia taas paremmin kun ruotsia, jopa italiakin sujuu paremmin kuin ruotsijoo, ohan se ruohti vähän pössin kuulosta mutta se ei kumoa sitä tosiseikkaa että se on yks maailman helpoimmista kielistä
ei se sattumalta ole valikoitunu hurr... ruottalaisten kieleksi
niin sullako pitää mirriä rokottaa?Päivää murut
Täällä on käyty taas verikokeissa,viimeset tänä vuonna,toivottavasti.
Kotimatkalla kävin cittarissa & nyt on hommattu myös rokotusaika kisuille & miehelle on saatu aika kyssille,hommat hanskassa.
Kohta päiväkahveet
Kissat pittää,vuosirokotuksen aikaniin sullako pitää mirriä rokottaa?
juu, mirriä pittää, Mexicoon rokotusaika
ellei olis perjantai niin paheksuisinNo niin Jarkko Aholan kuva ruudulle ja piparin vatkuuseen