The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
annappa esimerkki kunnon patjasta minkä voi raahata tunnin kävelyn päähän tien päästä JA joka ei vie kohtuutonta tilaa teltasta
Tyhjiöpatja varmaan paras, eristää kuitenkin ees jonkun verran kylmää maasta. Telttasänkyä en ite ainakaan lähtis raahaamaan tunnin matkan päähän. Tosin jos ihan tiukilla kantamukset muutenkin niin ei sitte sitäkään, sit joku "avaruus"ohkanen patja ja paikan päällä isolti kuusenhakoja selän alle.
 
En tiedä miks, mutta tuli heti glögi mieleen kun luin sun viestin, eli sellaset vois tässä tempasta.:love:
Kippis ja kulaus sitten vaan :)

Ite siemailen tuttua ja turvallista sitruuna- hunaja- inkivääri- kurkumajuomaa kun se maistuu :)

..ja koskapa tähän taloon ei näemmä mitenkään tule kaupasta sitä glögiä(viimeksi tänään k a k s i kertaa siellä kouhottanut*ufopääkkönen*) :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ollaan yksityisen maanomistajan metsässä ja jos jokainen 70 osanottajaa alkaa parturoimaan kuusia (vuodesta toiseen useamman kerran vuodessa) niin leirien pito loppuu lyhyeen

järki hoi älä jätä
No mistäköhä oisin voinu tietää senki kärttynen ukko.
Ihan hyvin oisitte voinu mennä umpikorpeen - hittojako mä sun retkistäkään tiiän.:cautious:
 
Ei hele-ketti!!:ROFLMAO:
:notworthy:...juu, en kyllä jummarra että miten toi oikein onnistuukaan, vallankin kun sille toiselle kerralle lähtiessäni - varsinainen tonttupääkkönen! - kyselin että hommaanko vaniljaglögiäkin(yhden hurmurin lempparia) ja mun perään vielä huudettiin että "Muista sit kans!"....


...onneks nuo tajuaa ja ymmärtää että niitten äiti on tämmönen:barefoot:..nauroivat kippurassa kun vasta sisällä hoksasin puutokset :D
 
oon siis menossa laittamaan ruokaa pikkupartiolaisten leirille, kyseessä ei oo mikään äijäporukan vaellus

omien varusteiden lisäksi köksätiimi joutuu raahaamaan paikalle kaikkien eväät ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin osan niistä pienimmistäkin
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä