The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pieni tarkennus. Suomella ei ole F/A-18 Super Hornet-koneita vaan vanhempia F/A-18 Hornet-hävittäjiä. Parannettu Super on ehdolla uusien hävittäjien hankintalistalla.


F/A-18 Super Hornet vasemmalla, F/A-18 Hornet oikealla.
Olet aivan oikeassa - mitähä oon höpähtäny yöllä.:rolleyes:

Mutta lienee pudonnut jo listalta tai tod.näk putoaa.
Uskon, että saadaan F-35 *innoissaan*.




Huomenta kaikille!:love:
Tänään ois sitten luvassa opiskelua lähes koko päivälle, palleroilla on kokeita - ihan jokaisella!:coffee:
Pääsen tenttaamaan ja tekemään harjoituskokeitakin (pyynnöstä).:)
1/3 on ny ilmeisesti jotaki keskittymisvaikeuden tynkää ollunna, aikaisemmin ollu varmoja kiitettäviä kokeista - nyt tuli seiska, eikä ollu mitään ajatusvirheitä. Täytyy pänttää kielioppia, mutta sanasto tuntus kuitenkin olevan hyvä.(y):) Kovasti on kyllä motivaaiota kun nyt ekaa kertaa tulee ne numerotkin!:barefoot: Into pinkeenä tuntuu niitä odottavan.:) Mutta silti äiti auttaa ja varmistaa, että homma on varmasti hoidossa.:oops::D Ja on se niin hienoa kun nykyään on erilaisia vaihtoehtoja opiskella ja lukea kokeisiinkin. Esim. kaikki enkun tehtävät löytyvät netistä kivojen harjoitusten muodossa.(y) Kaikki ei enää tapahdu sen kirjan ympärillä onneksi, meitä kun on niin moneen lähtöön.:)(y)


Ihanaa taas kuunnella kun isoin touhottaa tulevaisuuden suunnitelmistaan sillä tyylillä, että kaikki on nyt päätetty, koska ne on kirjattu jo paperillekin eli näin tapahtuu.:coffee::)*niiiin leveää hymyä* On se ihan hyvä kun opiskelu kiinnostaa ja maistuu.(y) Ja se haaveammatti on kyllä juuri niin tämän nuoren neidon näköinen kuin olla voi - tällä hetkellä ainkakin.:) Hänellä on maailman parhaat ystävät, itsekin olen nämä ystävät piiiikku naperosta asti tuntenut. Kiva on seurata heidänkin kasvua!:love: Ystävätkin liittyvät kovasti paljon näihin tulevaisuuden suunnitelmiin. Kimppakämppää ja sen sellaista.:giggle:
Olen kyllä hirmu ylpeä tästä pallerosta, josta on nyt ihan yllättäen kasvanut nuori neitokainen.:love: (näitä onnenpurkauksia vaihteeks:oops:)

Sitten kun ollaan saatu opiskelut taputeltua niin haetaan stigat+muut persiin alle heitettävät ja painutaan pulkkämäkeen!!!:coffee:
-3 näyttäs olevan, joten ei voi vielä tietää pääsisköhän sitä pyörittelemään tän talven ekan lumiukkosen - voi kun pääsis!!!:X3::giggle::barefoot::love:

Viettäkää kiva päivä!:love:
 
vierailija
Olet aivan oikeassa - mitähä oon höpähtäny yöllä.:rolleyes:

Mutta lienee pudonnut jo listalta tai tod.näk putoaa.
Uskon, että saadaan F-35 *innoissaan*.

Sitten kun ollaan saatu opiskelut taputeltua niin haetaan stigat+muut persiin alle heitettävät ja painutaan pulkkämäkeen!!!:coffee:
-3 näyttäs olevan, joten ei voi vielä tietää pääsisköhän sitä pyörittelemään tän talven ekan lumiukkosen - voi kun pääsis!!!:X3::giggle::barefoot::love:

Viettäkää kiva päivä!:love:
Vieläkö sulla on tää kone :unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä