The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Usa.gov:n sivuilta:

"Who CAN’T Vote?

- Non-citizens, including permanent legal residents
- For President in the general election: U.S. citizens residing in U.S. territories
- Some people with felony convictions. Rules vary by state. (Check with your state elections office about the laws in your state.)
- Some people who are mentally incapacitated. (Rules vary by state.)"


ei mitään sen kummempaa, on sillä hullumpia edeltäjiäkin ollu.
kauhee hysteria vaan kun ukkopaha päästelee suustaan mitä sattuu.
:LOL:
Möläytyksiä enemmän oon huolissani millasia päätöksiä se tekee sit kun se oikeasti saa tehdä niitä.
 
Ipanat unikuvilla eli talo hiljaisena :)...

..:cautious:tai vois luulla niin...

Ma ^(%*$%^$&^$#^$%%&^(&$&*$% teen pitkasta aikaa villasukkia. Sujuu:whistle:...:D mulla on vaikkajakuinkamonta sivustoa levallaan ja tulee ohjetta oikeelta ja vasemmalta suomeksi ja lontooksi ja hidastettuna ja pysaytettynakin mutta....joko mulla on vahintaan seitteman peukaloa tai sitten kuitenkin tamanpaivaiset perseilyt tuotti tulosta paakkosessa kun en mitn ymmarra kerran olen lankojen kanssa ihan solmussa :D....ja ma ehdin muutes yhden puikonkin tassa tuskastuneena havittaa*ufopaakkonen* ja manailin ja sain olohuoneen melkein uuteen uskoonkin kunnes - kuinka ollakaan - haroin powwoani ja - taDaa!! - sieltapa se kadonnut puikko loytyikin :ROFLMAO:, olin sitonut osan hiuksistani sen ymparille:ROFLMAO:...


Mutta kylla ma tan kantapaan viela koukutan puikoille. Ihanvarmasti. Vaikka taijan pikkasen - hyvin pikkasen - paremmin onnistua nuilla syomapuikoilla :). En sentas kudo niilla :D...

Jatkakaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä