Kaverin mies ehdotteli seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä pitää tehdä, kun kaverin mies eräänä iltana ehdotteli seksiä, kehui ja puhui tuhmia. Toki selväksi tehtiin yhteistuumin ettei mitään tehdä, mutta ilmeisesti ajatuksella leikittelee kuitenkin. Kertoako ystävälle vai antaa olla? Olen salailua vastaan ja tekisi mieli kertoa, toisaalta itsekkäästi haluaisin säästää välin ystävän sekä toki välttää ystävän parisuhteen mahdollisen kariutumisen "pelkän" ajatusleikin takia. Eihän mitään tapahtunut, eli onko syytä tuntea syyllisyyttä? Entä pitäisikö minun kertoa omalle puolisolle asiasta, vaikka mitään ei tapahtunutkaan?

kun kerta mitään ei tapahtunut, niin kyllä mä kertoisin kummallekin. miehelle, ettei tää mies pääsis puhumaan paskaa ja ystävälle sen takia, että tietää. kyllä tuollanen ukko varmaan ehdottelee muillekin ja pian voi jopa toteuttaa ehdotuksensa, jos toinen on hyvinkin suostuvainen

Höpöhöpö, mitään ei tartte kertoa eikä asiaa muistella. Vältät vaan tilanteita joissa olisitte kahdestaan tuon miehen kanssa.
Kaverisi voi tuntea miehensä paremmin kuin arvaatkaan, heillä on siinä oma parisuhteensa ja siinä omat saikkaamisensa jotka ei muille kuuluu eikä niihin kannata sekaantua. Anna heidän hoitaa se oma parisuhteensa ja keskity vaan sinun ja ystäväsi väliseen ystävyyteen. Kerrankos sitä nyt kavereitten miehet kaikenlaista ehdottelee. Antaa vaan olla ja jatkaa elämäänsä kuten mitään ei olisi tapahtunut.

Kerran yksi tollo tuli vastaavaa ehdotteleman. Mä totesin, että tiedän jo, millainen mies on niissä puuhissa, ja kieltäydyin.

Toivottavasti pohtii sitä yhä silloin tällöin.

Mun yks naispuolinen tuttu (ei ystävä eikä todellakaan edes kaveri) ehdottelee mun miehelle säännöllisin väliajoin seksiä. Ei kertakaikkiaan vaan suostu uskomaan, että yksikään mies voisi hänelle antaa pakkeja.

Mitä pitää tehdä, kun kaverin mies eräänä iltana ehdotteli seksiä, kehui ja puhui tuhmia. Toki selväksi tehtiin yhteistuumin ettei mitään tehdä, mutta ilmeisesti ajatuksella leikittelee kuitenkin. Kertoako ystävälle vai antaa olla? Olen salailua vastaan ja tekisi mieli kertoa, toisaalta itsekkäästi haluaisin säästää välin ystävän sekä toki välttää ystävän parisuhteen mahdollisen kariutumisen "pelkän" ajatusleikin takia. Eihän mitään tapahtunut, eli onko syytä tuntea syyllisyyttä? Entä pitäisikö minun kertoa omalle puolisolle asiasta, vaikka mitään ei tapahtunutkaan?
Kasva aikuiseksi:cautious:

• Tykkää
Reactions: päätön
No,mä tekisin kuten haluaisin itselleni tehtävän.
Toisinsanoen, kertoisin kaverille mitä miehensä touhuaa ja kertoisin myös omalle kumppanille.
Enkä haluaisi tuota miestä enää nähdä, ystävää voisin tavata jos mies ei olisi paikalla.
Mitään en alkaisi hyssyttelemään.

No se ystävän mieshän tässä on mokannut, ei häntä tarvi suojella.
Jos ystävä lähtee siksi että miehensä perseilee,niin tuskinpa on oikea ystävä koskaan ollutkaan.
Tommosella käytösmallilla ystävät tuppaa elämässään vähenemään vuosien mittaan, koska kaikki mokaa joskus. Ei niistä lähdetä huutelemaan ja kantelemaan, tavallaan vääntämään kaverille puukkoa haavassa. Sillä mitä mitä ystävän mies tekee, jos se on tuollaista kuitenkin melko inhimillistä pöllöilyä, ei pitäisi olla niin isoa merkitystä että sen vuoksi lähtee pilaamaan ystävyysuhteitaan. Päin vastoin, silloinhan se ystävä just tarvitsee oikeita ja uskollisia ystäviä, jos oma mies on tuollainen petturi.

Tee niin kuin sinusta parhaalta tuntuu. Jos kertomatta jättäminen painaa mieltäsi, kerro. Sinua kohdeltiin väärin, koska mies pisti sinut tahtomattasi tähän tilanteeseen. Sinä voit vain kuunnella omaa moraaliasi ja niinhän tämä mieskin teki. Ystäväsi taas tekee omat päätöksensä. Hän saattaa hyvinkin pitää asiaa vähäpätöisenä. Jos hän on todellinen ystäväsi, hän hyväksyy sinut sellaisena kuin olet ja ymmärtää, että halusit kertoa.

Olen salailua vastaan ja tekisi mieli kertoa, toisaalta itsekkäästi haluaisin säästää välin ystävän sekä toki välttää ystävän parisuhteen mahdollisen kariutumisen "pelkän" ajatusleikin takia. Eihän mitään tapahtunut, eli onko syytä tuntea syyllisyyttä? Entä pitäisikö minun kertoa omalle puolisolle asiasta, vaikka mitään ei tapahtunutkaan?

Salailua on se että kiellät niin tapahtuneen kun sitä suoraan kysytään. Juoruilua on se, että menet omaehtoisesti asiasta puhumaan ilman että siitä edes kysytään.

Jos mun ystävä salaisi minulta tuollaisen, niin olisi entinen ystävä

Näin.
En ihan ymmärrä joidenkin ajatuksenjuoksua siitä, että ystävä tekisi jonkinlaisen hyvän teon salaamalla asian.
Eihän se ystävän vika ole,että mies on käyttäytynyt typerästi.
Jos tietää, että ystävä ei asiaa hyväksyisi niin TIETYSTI sitä suuremmalla syyllä ystävälle kerrotaan jotta ystävä voi tehdä päätöksensä.
Nythän ystävä elää valheessa, ei oikeasti tiedä minkälainen miehensä on.

En tiedä meneekö se oikeesti niin että viestintuoja ammutaan mutta kyllä mua vituttais jos mieheni olisi tuollainen pälli ja vielä enemmän ettei kaverit kertoisi sitä. Aikamoinen soppahan siitä tietty tulisi ja vaikka kuinka olisi itse puhdas niin joku osapuoli voisi heittää paskaa niskaan ja sanoa että sinä aloitit ym ja ootko nyt varmasti osaton. MUTTA, jos omatunto on puhdas ja oma mies ja kaveri tuntee sinut niin MIKSI? alkaa peittelemään miehen tyhmää käytöstä.

No jos ystävä hylkää siksi että saa tietää millanen kusipää ukkonsa on niin voi jestas sentään.
Itse haluaisin tietää jos oma mies olis tollanen limanuljaska

Tommosella käytösmallilla ystävät tuppaa elämässään vähenemään vuosien mittaan, koska kaikki mokaa joskus. Ei niistä lähdetä huutelemaan ja kantelemaan, tavallaan vääntämään kaverille puukkoa haavassa. Sillä mitä mitä ystävän mies tekee, jos se on tuollaista kuitenkin melko inhimillistä pöllöilyä, ei pitäisi olla niin isoa merkitystä että sen vuoksi lähtee pilaamaan ystävyysuhteitaan. Päin vastoin, silloinhan se ystävä just tarvitsee oikeita ja uskollisia ystäviä, jos oma mies on tuollainen petturi.

En kertoisi jos mies on uskonut sanomisen. Jatkossa voisin olla hieman luotaantyöntävämpi häntä kohtaan, mutta niin etten loukkaisi enkä herättäisi käytökselläni muitten huomiota.

Minä tekisin myös näin.

Noissa tilanteissa, joissa kaverille kertoo tapahtuneesta, kaverin mies todennäköisesti kertoisi oman, vääristellyn versionsa. Lopulta kävisi niin, että kaveri uskoisi miestään - ainakin vähän enemmän.

No jos ystävä hylkää siksi että saa tietää millanen kusipää ukkonsa on niin voi jestas sentään.
Itse haluaisin tietää jos oma mies olis tollanen limanuljaska

Limanuljaska on kaunis sieni,

limanuljaska-xxx048.jpg