The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Tinkupupun olis hyvä ajatella asioita vähän positiivisemmasta vinkkelistä ja useammin.:love:
Sulla on paljon mistä olla onnellinen loppujen lopuks.:coffee:
Koita rakentaa elämää siihen suuntaan, että saisit tavoitettua himppasen sitä oloa missä olet tyytyväisempi.
Ei millään pahalla mutta mistä sä tiedät miten paljon mulla on muka asioita mistä olla onnellinen?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ei millään pahalla mutta mistä sä tiedät miten paljon mulla on muka asioita mistä olla onnellinen?
Mä olen kerrankin tai vaihteeksi samaa mieltä Lispetin kanssa. Ja usenhan me ollaan samaa mieltä jos keskustelun aiheena ei ole mitävittu.

Mutta nyt keskustelun aiheena olet sinä.
Nuori, kaunis ja ihana neito.

Sinulla on elämä täynnä asioita joista olla onnellinen.

Ovellasi on jatkuvasti jonossa vähintään 50 miestä tai olisi jos huolisit.
Mutta jonon ulkopuolella on mies joka vie sinut vihille, rakastaa niin että sattuu, elää ja kuolee vuoksesi, ja saa sinut ihmettelemään, että miksi maailmassa on kolme miljardia miestä kun yksi riittää.

Minä lupaan, takaan ja alleviivaan, että se mies on olemassa, eikä hän ole kovin kaukana.
Ennen kuin hän astuu elämääsi sinun pitää kysyä itseltäsi, että mihin hemmettiin miehiä tarvitaan?

Voin samantien vastata.

Mies on hemmetin käytännöllinen olemassa jos tarvitsee turvallista kainaloa johon käpertyä.
Mörönkarkoittimina me miehet ollaan melko hyviä. Ainakin mun tapauksessani kiväärin kantomatka on pari kilometriä ja jos joku mörkö pääsee ohi niin se on niin pieni, että sitä ei tarvitse pelätä.
Sen lisäksi me miehet ollaan hemmetin hyviä käyttämään ruuvimeisseliä tai mitä tahansa työkalua joka pitää kovaa ääntä kunhan se ei ole nainen paitsi halutessaan.
 
:love:
Ja koska lupasin olla kiltti ja mennä nukkumaan, jätän tuon linkin vaan tähän ja hipsin takavasemmalle tuhisemaan oman peittoni alle...hyvää yötä ihan jokaiselle :love:
 
..mutta jos toi onkin semmonen minun ja kavereitteni- takki (y)

Joukossa lampo ja jalkoihin sotkeutuminen tiivistyy(y)


..mulle tuli mieleen semmoinen ylisuuri vaahtokarkki:barefoot:
Kyllä se ny hienovaraisesti vihjaa, että liiveihin pitäs päästä uimaan=mun ylisuuren vaahtokarkkitakin sisään! ja tietty sinne mahtuu Ellu ja Boobsikin.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Nyt kyllä painun pehkuun.:sleep:
Olen tässä koko päivän väsäillyt kutsukortteja yhteen tapahtumaan ja tuo, aika vaativakin työ, (ei oo omat kutsut kyseessä:D) kävi niin mukavasti samalla palstaillen.:):love:
Kyllä täällä on vaan niin mukava olla, koska te ootta täällä.:love:
Mää niin tykkään teistä kaikista!:love:

Kauniita unia ja hattaran kuvia kun köllähätte.:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä