The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nii ja jos mä meen sen tykö niin voi olla et sit mun pitäs jäädä sinne yöks....ellen aja keskellä yötä kotiin kun suunniteltiin et jos nähään niin sit olis illal yks meno. Ja jos kökkö keli niin...meillä kun tota välimatkaa kuitenkin on jonnin verran.
 
No pakko sen on jäädä jos se tänne tulee ei siinä oikeen kehtaa toista hotelliinkaan passittaa :D
ja ne ruuat..kun meillä nyt tosiaan on erilaiset ruokatottumukset,mä en yhtään osais ostaa mitään mitä se syö.Ollaan kyl tehty sen luona ruokaa mut se on tehny ja joo,tällänen ruokavammanen on vähän haasteellisempi tapaus kun se tosiaan syö erilailla miten mun tuntemat miehet yleensä on syö/on syönyt.
Dodih, eli viereen vaan nukkumaan ja olemaan :) - silta osin "pulma" ratkaistu.

Ja mita siihen ruokapuoleen tulee, niin voithan tuota varmasti hanelta kysella etta mita hankit....vai tuleeko kenties itse ruokakassin kanssa :)? Ja kaitpa sita osaatte sunkin luona ruokaa tehda yhdessa, eihan se nyt paikasta kiinni ole ollenkaan. Samallahan sita tutustuu toiseenkin koko ajan pikkasen paremmin :)

Ela stressaa, hyvin ne teijen kahden treffit menee, rennosti ja nautiskellen vaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä