et ehkä aatellu mutta ohan se varma että panette koko yönEn kyllä aatellu mitään panostuksii.
Dodih, eli viereen vaan nukkumaan ja olemaan - silta osin "pulma" ratkaistu.No pakko sen on jäädä jos se tänne tulee ei siinä oikeen kehtaa toista hotelliinkaan passittaa
ja ne ruuat..kun meillä nyt tosiaan on erilaiset ruokatottumukset,mä en yhtään osais ostaa mitään mitä se syö.Ollaan kyl tehty sen luona ruokaa mut se on tehny ja joo,tällänen ruokavammanen on vähän haasteellisempi tapaus kun se tosiaan syö erilailla miten mun tuntemat miehet yleensä on syö/on syönyt.
et ehkä aatellu mutta ohan se varma että panette koko yön [/QUOTE
No eihän.
Nukkuminen ja paneminen ei ole sama asiaEn kyllä aatellu mitään panostuksii.
en uso et on välii. päädytte kummiski panemaanEhkä meenkin sen luo,sil on leveempi sänky eli turvallisempi,mulla on kapeempi niin joutuu olee paljon likemmin...
Musta on ihana vaan nukkuakin siinä toisen vieressä yö, sellasessa lusikka asennossaNukkuminen ja paneminen ei ole sama asia
Hei ,me on vaan halata.älä yritä et sä mua hämää, mää ainaski panisin ihan simona
jos olisin sun rehvikamu
kappas, lainaus katos, tää olis siis panotinksulle
niinhän sä nyt sanot mutta aamulla huomaat että olo on ku omenallaHei ,me on vaan halata.
Nukkukoon sohvalla....tai mää nukun
me tiietään että se on sun luontoMiks te pakotatte mut panemaan
Eikun mä ainakin mietin sitä nukkumista ja sen kaverin nukkumispaikkaa Sille kaverille tulee sellanen olo, että se on sulle tärkee kun nukutte vierekkäin yön...ei sen panemista tartte olla..läheisyyskin on ihanaa...paneminen seuraa sitten kyllä kun kumpikin sitä haluaaMiks te pakotatte mut panemaan
Mä en oo edes vielä alottanu pakottamista, nihMiks te pakotatte mut panemaan
Sangylla mitaan valia, molemmat ihan yhta turvallisia ...Ehkä meenkin sen luo,sil on leveempi sänky eli turvallisempi,mulla on kapeempi niin joutuu olee paljon likemmin...
Niimutku mää ooon pannu yhtä toista ....hoidellu ne panostukset sen kanssa....me tiietään että se on sun luonto
oot tunnettu paljokas
Niih ja sitä paitsi sitä voi tehdä kaikkea kivaa ihan lattiallakin...tai sohvalla...tai pöydällä..tai kylppärissä..*vaipuu miettimään kaikkia kivoja panopaikkoja ihan omaan pieneen vaaleanpunaiseen haavemaailmaansa*Sangylla mitaan valia, molemmat ihan yhta turvallisia ...
Niin ja illalla, yöllä kun herää ja aamulla kans tosiaanNiin ja ainahan sitä panna voi sitten seuraavana aamunakin