Kait sinulla on varusteet kunnossa?Iltaa, täällä kaikki väki jo nukkuu. Itse olen pesukoneen vahtina
Pesukoneen vahtiminen on tylsää puuhaa jos ei o kivaa luettavaa ja riittävästi kylmää simaa. Tai jos pesukoneen päälle ei o asennettu telkkaria.
Kait sinulla on varusteet kunnossa?Iltaa, täällä kaikki väki jo nukkuu. Itse olen pesukoneen vahtina
Tylsää puuhaa? Niin no, onhan mulla teidät.Kait sinulla on varusteet kunnossa?
Pesukoneen vahtiminen on tylsää puuhaa jos ei o kivaa luettavaa ja riittävästi kylmää simaa. Tai jos pesukoneen päälle ei o asennettu telkkaria.
Ilmankos pesukoneen vahtiminen vaikuttaa kiinnostavalta...Tylsää puuhaa? Niin no, onhan mulla teidät.
Ei se käy pitää olla koulutettu koira siinä hommassaIltaa, täällä kaikki väki jo nukkuu. Itse olen pesukoneen vahtina
Eikö teillä ole työvaloja?Sanoisinpa, että iltakahdeksalta on hiukka pimeä tehdä ulkona yhtikäs mitään. Saati sit duunia.
Juu, se mitä kaivurista, kuormaajasta ja autoista tulee.Eikö teillä ole työvaloja?
Tavallaan mielelläni tulin jo nyt, yhdellä lapsista tuli aihetta juhlaan ja toki tulin juhlimaan (ja järkkäämään koko juhlat).Tervetuloa kotikamaralle !
...siitakin huolimatta etta se etelan aurinko ei mukanasi tanne tullut vaan sita tuttua Mordoria pukkaa
Lumesta en sano mitaan. En uskalla
Ihanaahan se on reissussa olla mutta on se kivaa tulla kotiinkin (kelistä huolimatta).Tavallaan mielelläni tulin jo nyt, yhdellä lapsista tuli aihetta juhlaan ja toki tulin juhlimaan (ja järkkäämään koko juhlat).
Maanantaina ois kuitenkin pitänyt mennä töihin, ei paluu montaa päivää aikaistunut
...sain viimeksi tanaan kuulla jalleen etta jos mua ei loyda naurun perusteella tyopaikalta, niin sitten mut loytaa joko puheen tai laulamisen perusteella.......no nyt oon ollut sujuvasti hiljaa ja vain kuunnellu. Syntinen siis olen.kuunnellaan vaan eikä kirjoteta mitään.