palstalla hommissa vissiin ?Ihan kuule teen 3-vuorotyötä niin olen nähnyt.
palstalla hommissa vissiin ?Ihan kuule teen 3-vuorotyötä niin olen nähnyt.
Mutta aatteles miten paljon se oiskaan harmittanut, jos et oiskaan ottanut niita kahtakymmenta askelta ja kierratyskoreissa olisikin ollut vaikka ja kuinka kaikkea kivaa ja mielenkiintoista ...siihen nahden toi harmitus taitaa olla aika vahaista...Päivää kettinkiin. Asioita hoidettu, kaffia juotu, kaupassa käyty ja potut kiehumassa.
Mut joku perkule oli tyhjentänyt lähikirjastojen kierrätyskorit kaikesta mielenkiintoisesta. Jouduin siis ihan turhaan ottamaan melkein kaksikymmentä askelta sivuun ihan tyhjän tähden. Ny harmittaa.
Prkl...Mutta aatteles miten paljon se oiskaan harmittanut, jos et oiskaan ottanut niita kahtakymmenta askelta ja kierratyskoreissa olisikin ollut vaikka ja kuinka kaikkea kivaa ja mielenkiintoista ...siihen nahden toi harmitus taitaa olla aika vahaista...
Sun pitää sitten kirjastoreissulles ottaa Arska völjyyn, niin saat sen todella ison laatikon kotiisi aka nukkumaluukkuusi roudatuksiPrkl...
Mun pitää palkata ittelleni agentit noiden kirjastojen henkilökunnasta pistämään syrjään kaiken mua kiinnostavan ennen kuin asiaa kannattamattomat ehtivät apajille.
kohta valostuu, osaan armasta kotomaatamme on sattaa jyssäyttäny ensilumenPäi-vem-pää.
Nyt harmittaa. Jos en oisi harras uskovainen sanoisin ehkä jopa että vituttaa.
Tulin Suomeen. Kylymä. Pimmee.
No vittu jeekohta valostuu, osaan armasta kotomaatamme on sattaa jyssäyttäny ensilumen
kohta alakaa suksikelit
Tervetuloa takaisin.Päi-vem-pää.
Tervetuloa kotikamaralle !Päi-vem-pää.
Nauti kelistaonneks ei ole lunta ja huomiselle luvattu + 7 astetta lämmintä.
Mun täytyy joku kertaa laulaa sun korvaas talvilauluja vielä niin että alat tykkäämään lumesta ja talvestaonneks ei ole lunta ja huomiselle luvattu + 7 astetta lämmintä.
Ei oikeestaan. Kylmä ja lumessa ei ole mitään kivaa.Talvessa ei ole mitään hyvää