The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aatami: (huokaus, huokaus, huokaus)

Jumala: Aatami, mikä sinua vaivaa?

Aatami: (huokaus) Ei ole ketään kenen kanssa voisin puhua.

Jumala: Minä annan sinulle seuralaisen, jota nimitän naiseksi. Nainen laittaa sinulle ruokaa ja pesee vaatteesi. Hän on aina samaa mieltä sinun kanssasi. Hän antaa sinulle lapsia, eikä koskaan pyydä sinua nousemaan ylös keskellä yötä niitä hoitamaan.
Nainen ei nalkuta sinulle ja myöntää heti erehdyksensä jos olette jostakin asiasta eri mieltä. Hänellä ei koskaan ole päänsärkyä ja hän antaa sinulle rakkautta ja myötätuntoa aina kun sitä
tarvitset!

Aatami: Kuulostaa hyvältä. Paljonko tämä "nainen" tulisi minulle maksamaan?

Jumala: Toisen käden ja yhden jalan.

Aatami: Aika suolainen hinta. Mitä saisin yhdellä kylkiluulla?
 
Aatami: (huokaus, huokaus, huokaus)

Jumala: Aatami, mikä sinua vaivaa?

Aatami: (huokaus) Ei ole ketään kenen kanssa voisin puhua.

Jumala: Minä annan sinulle seuralaisen, jota nimitän naiseksi. Nainen laittaa sinulle ruokaa ja pesee vaatteesi. Hän on aina samaa mieltä sinun kanssasi. Hän antaa sinulle lapsia, eikä koskaan pyydä sinua nousemaan ylös keskellä yötä niitä hoitamaan.
Nainen ei nalkuta sinulle ja myöntää heti erehdyksensä jos olette jostakin asiasta eri mieltä. Hänellä ei koskaan ole päänsärkyä ja hän antaa sinulle rakkautta ja myötätuntoa aina kun sitä
tarvitset!

Aatami: Kuulostaa hyvältä. Paljonko tämä "nainen" tulisi minulle maksamaan?

Jumala: Toisen käden ja yhden jalan.

Aatami: Aika suolainen hinta. Mitä saisin yhdellä kylkiluulla?
Jumala: Joo, toi olikin tommonen Stockmannin hinta. Mutta tolla Tokmannin hinnalla saatkin sitten tosi naisen eli hiukan sahakampi luontoisen, jotta mielenkiinto ja haasteellisuus sailyisivat ylla seka todellakin sydamestaan rakastavan ja muutoinkin isosti tuntevan kumppanin. Ma oonkin hovelilla tuulella nyt, joten kannattaa tarttua tarjoukseen....
 
..paitti etta*singahtaa pikaisesti takaisin*

Ma en siis tavallaan ole kuitenkaan taalla joten se en ole mina, joka nyt tekee nain...siunaa ja varjele sentaan:alien:, en usko nyt itseani mita teenkaan mutta taa on naemma ihan pakkotilanne...

Taa biisi soi mun paakkosessani - tosin suomeksi mutta taa Natin aani nyt vain on samettia:love: - kun satoi ensimmaisia lumihiutaleita... Ja hyvanen aika...mua taitaa vissiin:barefoot:...jouluttaa:alien::):love:

 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
..paitti etta*singahtaa pikaisesti takaisin*

Ma en siis tavallaan ole kuitenkaan taalla joten se en ole mina, joka nyt tekee nain...siunaa ja varjele sentaan:alien:, en usko nyt itseani mita teenkaan mutta taa on naemma ihan pakkotilanne...

Taa biisi soi mun paakkosessani - tosin suomeksi mutta taa Natin aani nyt vain on samettia:love: - kun satoi ensimmaisia lumihiutaleita... Ja hyvanen aika...mua taitaa vissiin:barefoot:...jouluttaa:alien::):love:

ei toi ääni musta oo samettia
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä