vierailija
Kirjoitteleehan tässä vielä aika monikin.Taitaa ketju alkaa vedellä viimeisiään, eihän täällä kirjoittele enää juuri kukaan.
Kirjoitteleehan tässä vielä aika monikin.Taitaa ketju alkaa vedellä viimeisiään, eihän täällä kirjoittele enää juuri kukaan.
Harvemmin nykyään. Kaikki taisivat löytää parit toisistaan parit, joten ei taida palstailut enää kiinnostaa.Kirjoitteleehan tässä vielä aika monikin.
Iltaisin ja viikonloppuisin on vilkkaampaa menoa.Harvemmin nykyään. Kaikki taisivat löytää parit toisistaan parit, joten ei taida palstailut enää kiinnostaa.
Oikeestikko? Kuka on kenenkin kanssa?Harvemmin nykyään. Kaikki taisivat löytää parit toisistaan parit, joten ei taida palstailut enää kiinnostaa.
Niin..mä oon mä. Välistä liian siirappinenkin kyllä, itteenikin ällöttää, mutta - minkäs teen*ufopääkkönen*. Jos mun unikuvillemenotoivotukset yökötyttää niin ihan yhtä hyvin mä voin sanoa "perkeleen hyvää yötä sullekin!" - kuitenkin sen sanoman sisällä on, kato, se mun ajatusmaailma hyvänpehmeästä unestakui sää jaksat aina olla noi siirappine. en tiijä ootko ihana vai kamala hattara lady
*hämmentynyt*
Eik sit oo hyvä aika avata oma sanainen arkkunsa?Taitaa ketju alkaa vedellä viimeisiään, eihän täällä kirjoittele enää juuri kukaan.
Ei salmiakistakaan tartte tykätä. Mut minkäs sille voi jos tykkää?...ei musta tartte tykätä eikä mitään -
..mähän en mistään mitään tajua mutta mikset sä voi sen ämpärin kans putsata niitä siellä suihkutilassakin..kait se betonitöhnä jää ämpärin pohjalle mistä sen saa lähmästyä poiskin...vai eikö ...Täälläpäin roiski koko päivän vettä. Ja mä olin varsin kurainen kotiutuessani.
Nyt takki pyörii koneessa, seuraavaksi sinne päätyvät työhousut.
Mutta mulla on kerrostaloasumisongelma! Saappaat ovat ihan kurassa ja betonissa. Ei voi huuhdella suihkussa, menee viemäri tukkoon. Pitäisikö mun muka ottaa vettä roskaämpärin ja loikkia kolme kerrosta alaspäin pestäkseni ne?
Ei salmiakistakaan tartte tykätä. Mut minkäs sille voi jos tykkää?
Mäpä muuten sain piiitkästä aikaa nukutuksi yöllä enempi kuin vain muutaman hassun tunnin*tohkeissaan*...mutta arvaas vaan huomasko nää mun työkaverit sitä.pitkin päivää kuittailivat piikasista yöunistani vaikka omasta mielestä olin jopa yllättävän ihmisiksi ja iisisti*ufopääkkönen*koko päivän valvoneena tekis mieli mennä jo nukkumaan. outoa tämä päivällä valvominen.
Joo. Kaikkialla paitti jäätelössä ja pyttipannussa. Enkä mä tosta pyttipannusta ole ihan varma.
Salmiakki on muuten hyvää
salminakilla maustettuja grillipihvejä oli jossain välissä myytävänä. en vaan muista oliko ne sitten niin hyviä.Joo. Kaikkialla paitti jäätelössä ja pyttipannussa. Enkä mä tosta pyttipannusta ole ihan varma.
Syöpöttelee ensin sen pyttipannun ja ottaa jälkiruuaksi salmiakkiaJoo. Kaikkialla paitti jäätelössä ja pyttipannussa. Enkä mä tosta pyttipannusta ole ihan varma.
En tommoisia muista koskaan maistaneeni.salminakilla maustettuja grillipihvejä oli jossain välissä myytävänä. en vaan muista oliko ne sitten niin hyviä.
Salmiakista tarttee tykätä, joka ei tykkää sen mörököllit vieköönEi salmiakistakaan tartte tykätä. Mut minkäs sille voi jos tykkää?
Seis in the name of sofa, sinne et mene ! *raahautuu nilkasta kiinni roikkuen perässä* On se kumma kun ei mikään tehoakoko päivän valvoneena tekis mieli mennä jo nukkumaan. outoa tämä päivällä valvominen.
Mä luin että mennä runkkaamaan.koko päivän valvoneena tekis mieli mennä jo nukkumaan. outoa tämä päivällä valvominen.
No mutta Boobsi, hyiiii sua tuhmaa *nappaa tissistä kiinni*Mä luin että mennä runkkaamaan.
Päivää
Ketkä ovat löytäneet?Harvemmin nykyään. Kaikki taisivat löytää parit toisistaan parit, joten ei taida palstailut enää kiinnostaa.
Iik!No mutta Boobsi, hyiiii sua tuhmaa *nappaa tissistä kiinni*