kokemuksia Icepeak merkkisistä vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kvartetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Paronitar:
Mun mielestä on noormailia pienempi mitoitus.
Eise kato onko materiaali liukasta vai karkeaa,kun on veden kestävä.
Oma lautailu takki on kanssa karkea ja veden kestävä.

Ostappa pojalle miuluinen takki =)

Mä taas ostin eilen pojalle alesta IcePeakin haalarin ensi talvea ajatellen, kokoa 98. Kaapissa meillä on jo serkulla ja meidän esikoisella ollut Rasavilin haalari kokoa 105, johon vertasin, ja ovat ihan samankokoiset! Joten ei minusta ainakaan oo kovin pieni mitoitus...

Sitä ihmettelin, kun lapussa luki waterproof, ja sitten toisaalla merkintä 600M...mitähän tarkoittaa?

Mutta joka tapauksessa tuohon hintaan (24,90) käy vaikka kakkoshaalarista jos osoittautuukin huonoksi...

Mä ostin just kakkoselle icepeakin kintaat kevääksi ja 2 käyttökerran jälkeen ne meni rikki ja ne saa vedettyä pitkälleen kuivumisvaiheessa mutta takas niitä ei saa kyllä enää elävä erkkikää :kieh:

Icepeakilla ei ole kokoa 134cm,mikä on harmi:-( Kyllä Reimatecitkin voi rikki mennä liian helposti, ainakin meillä hanskat olleet surkeat. Icepeakissa merkki ja "kohoheijastin" irronnut, muuten tykätty kovasti!

Alkuperäinen kirjoittaja mää kans:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reimatec on paras. Miksi ihmiset tinkivät lastenvaatteiden hinnoissa?

samoin.Täällä 5:llä lapsella on aina Reimateciä.Ei tarvii ostaa useempaa pukua,on reima aina reima!!

Mä en taas ostais reimateciä mistään hinnasta. Yhden puvun ja muutamat hanskat olen ostanut ja enää en osta. Travalle ja Rasavil ovat parhaat.

Itsellä ja isommilla lapsilla on ollut ice peakiä ja olen ollut niihin tyytyväinen.

Mulla on on Icen untuvatakki ja on pesujenkin jälkeen ollut kuin uusi. Päälliskangas on jotain kiiltävää matskua eikä siihen ole tullut minkäänlaisia kulumajälkiä.

Minä ostin viime vuonna itselleni icepeak-takin, heti meni rikki. En itse hirveästi tykkää icepeakien laadusta, mutta kyllää niitä silti itse usein olen ostanut, onhan nuo tosi halpoja ja nättejä myös!!:-)

Mul on itelläni Icepeakin laskettelutakki ja nyt ostin uuden "kuoritakin", missä on sitte sisätakki toppaa, siinä on vesipilari ainakin 10000 ja vanhassakin oli roimasti, hyvin on kestänyt ja pitäny veden ja kosteuden, en mä muuta merkkiä enää haluakaan kun tohon tykästyin :) hihat niissä tosiaan on vähän lyhkäsemmät mun mielestä kun muissa..

Meillä on ollut nyt kaksi Icepeakin pukua, ja pidän enemmän kuin reimatecista. Samaan aikaan käyttöön otetut (kahdella eri lapsella toki) saman verran pidetyt puvut, ja Icepeak on ihan hyvässä kunnossa, ei mitään kulumaa/karheumaa, kun taas reimatec on ihan kulunut jo polvista. :( Jalkalenkit ovat mielestäni myös kestävämmät, ja jotenkin muutenkin toimivampi puku.

Halpista ja laatukin sen mukaista. Meillä on ollut fleesejä, laskettelutakki ja soft shell- takki ja jokaisessa tympeitä pikkuvikoja. Eivät kestä pesua juurikaan, eli pesukuluttaa kovasti ja vie ominaisuuksia. Ainakin kosteussuojat on suihkutettavia, koska pesun jälkeen kosteussuoja oli todella heikko, ja ihan ohjeen mukaisesti pestiin. vetoketjut hajoaa helposti, merkit repeää ja fleece nukkaantuu. Tutuilla ihan samoja kokemuksia, joten ei tuo kyllä aktiiviselle ulkoilijalle sovi yhtään. Ehkä jollekin sunnuntaikävelijälle, jonka kamppeita ei tarvi koskaan pestä eikä vaatteisiin kohdistu minkäänlaista kulutusta.

[QUOTE="vieras";23142727] Ehkä jollekin sunnuntaikävelijälle, jonka kamppeita ei tarvi koskaan pestä eikä vaatteisiin kohdistu minkäänlaista kulutusta.[/QUOTE]

Meillä kyllä ulkoillaan erittäin paljon, ja lapset möyrii maassa paljon, enkä silti ole Icepeakin pukujen kanssa tuota samaa ongelmaa huomannut. Paremmin ovat meillä kestäneet kuin muut. Mutta me emme kyllä pese ulkovaatteita kovin paljon, ei näillä talvikeleillä ole oikein tarvinnutkaan. :) Mutta niin ne kokemukset ovat erilaisia.

ostin pojalle tammikuussa icepeakintaki joka on kulunut jo puhki saumojen läheltä niis on jotku kovat jutut mitkä kuluttaa sitä kangasta et en taida ostaa enää niitä vaatteita

Icepeak tarjoaa takkia ilmaiseksi, tosin 0,75 euron hinnalla. Mietin että onko tässä koira haudattuna? Sitten luin ehdot jotka ovat yhdestä sanasta klikattava. Sitten selvisi että mitä ilmeisemmin tämä perustuu siihen että ihmiset eivät muista tai tiedä rtisanoa jäsenyyttään Näinhän monet muutkin ilmaisia tuotteita jakavat tekevät. Ja siitä ne sotkut sitten alkavat. Ellen väärin muista niin laki kieltää tällaiset sopimukset jossa asiakkaan pitää muistaa peruuttaa sopimus. Mitä mieltä olette. Tässä alla sopimuksen kohta jonka takia en tilaa takki.

]Rekisteröitymällä hyväksyt, että Discountor.net saa veloittaa 0,75 euroa 14 päivää kestävästä Discountor.net-jäsenyydestä. Jäsenyys tuo mukanaan useita etuja. Jäsenyys on erikoishintainen ensimmäisten 14 päivän mittaisena kokeiluaikana. Sen päätyttyä jäsenyytesi aktivoidaan automaattisesti, ellet irtisano sitä. Tällöin veloitamme 30 päivän välein 49 euroa, kunnes irtisanot jäsenyyden (1.63 euroa päivässä). Jos et halua jatkaa jäsenyyttäsi kokeiluajan jälkeen, irtisano se viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Jäsenyyttä ei voi jatkaa koejäsenyytenä, kun tilaamisesta on kulunut 14 päivää. Kun käytät hyväksesi kokeilujäsenyystarjouksemme, saat kuitin suoraan näyttöön. Saat kuitin kaikista nostoista, jotka tehdään kortillasi sivuston sisäänkirjausta vaativalla alueella.

Icepeak tarjoaa takkia ilmaiseksi, tosin 0,75 euron hinnalla. Mietin että onko tässä koira haudattuna? Sitten luin ehdot jotka ovat yhdestä sanasta klikattava. Sitten selvisi että mitä ilmeisemmin tämä perustuu siihen että ihmiset eivät muista tai tiedä rtisanoa jäsenyyttään Näinhän monet muutkin ilmaisia tuotteita jakavat tekevät. Ja siitä ne sotkut sitten alkavat. Ellen väärin muista niin laki kieltää tällaiset sopimukset jossa asiakkaan pitää muistaa peruuttaa sopimus. Mitä mieltä olette. Tässä alla sopimuksen kohta jonka takia en tilaa takki.

]Rekisteröitymällä hyväksyt, että Discountor.net saa veloittaa 0,75 euroa 14 päivää kestävästä Discountor.net-jäsenyydestä. Jäsenyys tuo mukanaan useita etuja. Jäsenyys on erikoishintainen ensimmäisten 14 päivän mittaisena kokeiluaikana. Sen päätyttyä jäsenyytesi aktivoidaan automaattisesti, ellet irtisano sitä. Tällöin veloitamme 30 päivän välein 49 euroa, kunnes irtisanot jäsenyyden (1.63 euroa päivässä). Jos et halua jatkaa jäsenyyttäsi kokeiluajan jälkeen, irtisano se viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Jäsenyyttä ei voi jatkaa koejäsenyytenä, kun tilaamisesta on kulunut 14 päivää. Kun käytät hyväksesi kokeilujäsenyystarjouksemme, saat kuitin suoraan näyttöön. Saat kuitin kaikista nostoista, jotka tehdään kortillasi sivuston sisäänkirjausta vaativalla alueella.

Onkohan tuollla jutulla oikeasti mitään tekemistä Icepeakin kanssa? Joku tarjoaa Icepeakin tekemää takkia omassa markkinointikampanjassansa.

Yhteistyössä