kokemuksia Icepeak merkkisistä vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kvartetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kvartetti

Jäsen
09.05.2007
136
0
16
Onko kellään kokemuksia Icepeak merkkisistä talvikamppeista? Poika ihastui Prismassa "jääkarhutakkiin"... Oli siis takki ja housut (kokoa 128)
Mulla vaan ei ole minkäänlaista kokemusta tuosta merkistä.
Kertokaa kokemuksia! :wave: :wave:

t. Travallen vaatteet tähän asti... :D

Yksi kysymys vielä! :wave:

Miten tuo koko, onko normaalia pienempi mitoitus? Jotenkin jäi tuon 128cm hihat lyhyen oloisiksi. Housut ei voi olla yhtään isommat.

Niin sitä 134cm kokoa ei ollut että olis voitu mitata.

Mun mielestä on noormailia pienempi mitoitus.
Eise kato onko materiaali liukasta vai karkeaa,kun on veden kestävä.
Oma lautailu takki on kanssa karkea ja veden kestävä.

Ostappa pojalle miuluinen takki =)

Poika ei ole ennen mitenkään puuttunut vaatteihinsa, mutta nyt ihastui tuohon takkiin. Sillä kyselen kokemuksia kun aivan outo merkki. Tarviikin selvittää löytyykö sitä 134 senttisenä. Hihat oli mielstäni turhan lyhkäset. Takissa oli hauska "lumilukko" vyötäröllä :)

Icepeakilla on omat nettisivut, www.icepeak.fi. Merkki on kotimainen, sen omistaa L-Group eli Luhdan ja Rukan valmistaja. Minäkin löysin merkin vastikään, ostin itselleni senttikokoisen ulkoiluasun (olen lyhyt, joten senttikoot sopivat). Raintech-kangasta, vesipilari 3000, tuulenpitävä, hengittävä kangas, teipatut saumat... Hinta koko puvulla alle 30 euroa! En ollut uskoa silmiäni, kysyin myyjältäkin ymmärsinkö oikein. On ollut erinomainen asu, olen tykännyt. Netistä löysin Icepeakin vaatteita myynnissä eräässä englantilaisessa vaellus- yms ulkoiluasuihin erikoistuneessa firmassa, kehuivat kovasti laatua sekä laatu/hintasuhdetta.

Googlasin ice peak firman yhteystietoja netistä, kun löysin tämän sivun....Yhteystiedot löydettyäni aion haukkua heille ko. merkkiset tuotteet!!!!
Ostin ice peak laskettelutakin ja koskaan en ole omistanut niin surkeaa takkia!!!!
Hyvän näköinen, fiksuja yksityiskohtia, mutta toimivuus liikuntaan on TODELLA SURKEA!!!!!
Takki ei hengitä yhtään ja toimii samoin kuin laittaisi muovipussin päälleen...hihojen kyynärpäihin kertyi laskettelupäivän aikana "vesilammikko" ja vuoresta pystyi puristamaan esille hikipisaroita. Märkänä kylmä kuin mikä. Ennen näkemättömän surkea!

Monet ovat kehuneet vaatteit, itsellä ei kokemusta ulkovaatteista. Ostin joku aika sitten ko. merkkiä hupparin,joka nukkaantu ekassa pesussa niin pahasti ettei voi pitää kun kotivaatteena... Taisi olla ns, maanantaikappale!

Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti:
Onko kellään kokemuksia Icepeak merkkisistä talvikamppeista? Poika ihastui Prismassa "jääkarhutakkiin"... Oli siis takki ja housut (kokoa 128)

Paljonks maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja MinniHiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti:

Paljonks maksaa?

Nosto!

on pojalla tuo "jääkarhuasu" ja hyvin on pelittänyt. Hintaa oli housuilla ja takilla yhteensä jossain 100e paikkeilla, kun ostettiin. Nyt varmaan aleista sais halvemmalla....

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Ostin ice peak laskettelutakin ...
Takki ei hengitä yhtään ja toimii samoin kuin laittaisi muovipussin päälleen...hihojen kyynärpäihin kertyi laskettelupäivän aikana "vesilammikko" ja vuoresta pystyi puristamaan esille hikipisaroita. Märkänä kylmä kuin mikä. Ennen näkemättömän surkea!

Mari ei ilmeisesti ole ymmärtänyt, että icepeak merkillä valmistetaan monia erilaisia vaatteita. Hengittämätön sadetakki ei varmasti ole sopiva vaate hikoilevalle huonokuntoiselle pullukalle etenkään pakkasella. Nämä vedenpitävät asut eivät yleensäkään ole pakkasvaatteita. Marina käyttäisin hyvin hengittävää kerrosvaatetusta, jossa päällikerros on pakkasella vain tuulenpitävä.

Kuumimmat

Yhteistyössä