Miksi nelikymppiselle miehelle ei kelpaa nelikymppinen nainen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei arkkumaahan sentään, mutta tuskin sun kanssa enää ne villeimmät fantasiat sujuu... ellet ole akrobaatti ollut. No offence!
Totta töriset, vaikka mistäpä minä voin sinun villeimpiä fantasioitasi tietää :ROFLMAO::ROFLMAO:. En ole akrobaatti ollut, eikä minusta sellaista tule, aamen. Ja mies joka taloudessamme asuu, sattuu vielä olemaan itseäni nuorempi, niin ettei mitään hätää täällä ;).
 
vierailija
Oon 47v mies ja harrastin pari vkl sitten seksiä 44v naisen kanssa. Baari-illan tuttavuus oli siis kyseessä. Nähty pari kertaa ennenkin ja vain pussailtu, tällä kertaa päädyttiin petiin. No ensinnäkin rinnat oli lötköt. Ne roikkui melkein sivuilla kun oli maaten. Sitten sanoin että nosta jalat mun rintakehää vasten kun panen ihan ykköseen. No ei voi kun hetken, kun alkaa jalkoja särkeä tai jotain. Jalat puutuu tai jotain. Ja itse tykkään naisten jaloista, ne siis kiihottaa. No kiva oli niitä jalkoja nuolla, kun kovia koppuroita olivat. No siitä sitten doggy stailiin. Ei voi kun asento on inhottava ja polviin sattuu. Okei... vaihdettiin sitten perinteiseen lähäriin jossa jalat on sivulla. No ei tunnu niinkun missään. Ihan turhaa hommaa. Kysyin voitaisko tehdä edes jotakin pervoa, että ottaisiko suuhun tai istuisiko naamalle. Ei kuulemma voi kun hävettää. No se kerta oli mitä oli. Nätti nainen, mutta seksi ihan paskaa. Ensi kerralla haen taas nuorempaa.
 
45v
Ei arkkumaahan sentään, mutta tuskin sun kanssa enää ne villeimmät fantasiat sujuu... ellet ole akrobaatti ollut. No offence!
Voi poikapolo, et näytä tietävän naisista yhtään mitään. Sitä villimmäksi ja kokeilunhaluisemmaksi nainen muuttuu, mitä lähempänä on vaihdevuosia. Munasarjat pumppaavat estrogeenia viimeisillä voimillaan ylimitoitettuja määriä, mikä saa nelikymppiset naiset haluamaan kuumaa seksiä jatkuvasti. Onneksi tarjolla on runsas valikoima nuoria miehiä antamassa auliisti upeaa seksiä meille ylihimokkaille puumattarille.

Terveisä 15 vuotta nuoremmalle ihanalle rakastajalleni. Viime kerta oli tajunnanräjäyttävää (taas kerran).
 
vierailija
Oon 47v mies ja harrastin pari vkl sitten seksiä 44v naisen kanssa. Baari-illan tuttavuus oli siis kyseessä. Nähty pari kertaa ennenkin ja vain pussailtu, tällä kertaa päädyttiin petiin. No ensinnäkin rinnat oli lötköt. Ne roikkui melkein sivuilla kun oli maaten. Sitten sanoin että nosta jalat mun rintakehää vasten kun panen ihan ykköseen. No ei voi kun hetken, kun alkaa jalkoja särkeä tai jotain. Jalat puutuu tai jotain. Ja itse tykkään naisten jaloista, ne siis kiihottaa. No kiva oli niitä jalkoja nuolla, kun kovia koppuroita olivat. No siitä sitten doggy stailiin. Ei voi kun asento on inhottava ja polviin sattuu. Okei... vaihdettiin sitten perinteiseen lähäriin jossa jalat on sivulla. No ei tunnu niinkun missään. Ihan turhaa hommaa. Kysyin voitaisko tehdä edes jotakin pervoa, että ottaisiko suuhun tai istuisiko naamalle. Ei kuulemma voi kun hävettää. No se kerta oli mitä oli. Nätti nainen, mutta seksi ihan paskaa. Ensi kerralla haen taas nuorempaa.
No kylläpä taas egoillaan. Kurkkaappa peiliin ja katso mikäs komistus siellä onkaan, lerppuvine ihoineen. Kyll kyll se vanhuus näkyy miehissäkin joten suuta soukemmalle. Mutta pientä kikuliahan on pakkokin huljuttaa pirpanoissa. Jo siksi että egobuusti siloittaa roikkuvaa peilikuvaa ja kasvatta vehjettä ainakin mielikuvituksessa.

Mikään ei oo surullisempaa kuin heikolla itsetunnolla varustettu keski-ikäinen mies joka luulee olevansa musta ori, mutta onkin tynnyriponi.. ..
 
47provovuotta
Oon 47v mies ja harrastin pari vkl sitten seksiä 44v naisen kanssa. Baari-illan tuttavuus oli siis kyseessä. Nähty pari kertaa ennenkin ja vain pussailtu, tällä kertaa päädyttiin petiin. No ensinnäkin rinnat oli lötköt. Ne roikkui melkein sivuilla kun oli maaten. Sitten sanoin että nosta jalat mun rintakehää vasten kun panen ihan ykköseen. No ei voi kun hetken, kun alkaa jalkoja särkeä tai jotain. Jalat puutuu tai jotain. Ja itse tykkään naisten jaloista, ne siis kiihottaa. No kiva oli niitä jalkoja nuolla, kun kovia koppuroita olivat. No siitä sitten doggy stailiin. Ei voi kun asento on inhottava ja polviin sattuu. Okei... vaihdettiin sitten perinteiseen lähäriin jossa jalat on sivulla. No ei tunnu niinkun missään. Ihan turhaa hommaa. Kysyin voitaisko tehdä edes jotakin pervoa, että ottaisiko suuhun tai istuisiko naamalle. Ei kuulemma voi kun hävettää. No se kerta oli mitä oli. Nätti nainen, mutta seksi ihan paskaa. Ensi kerralla haen taas nuorempaa.
Onhan tuo nyt ymmärrettävästi ahdistava fantasia, että oman äidin ikäinen nainen hyppäisi ratsaille. Ihan luonnollista hypettää nuoria naisia, kun itselläänkään vielä hädin tuskin pallikarvat kasvaa. Kyllä ne kokemukset siitä karttuu, jahka pääset peruskoulusta.
 
vierailija
Oon 47v mies ja harrastin pari vkl sitten seksiä 44v naisen kanssa. Baari-illan tuttavuus oli siis kyseessä. Nähty pari kertaa ennenkin ja vain pussailtu, tällä kertaa päädyttiin petiin. No ensinnäkin rinnat oli lötköt. Ne roikkui melkein sivuilla kun oli maaten. Sitten sanoin että nosta jalat mun rintakehää vasten kun panen ihan ykköseen. No ei voi kun hetken, kun alkaa jalkoja särkeä tai jotain. Jalat puutuu tai jotain. Ja itse tykkään naisten jaloista, ne siis kiihottaa. No kiva oli niitä jalkoja nuolla, kun kovia koppuroita olivat. No siitä sitten doggy stailiin. Ei voi kun asento on inhottava ja polviin sattuu. Okei... vaihdettiin sitten perinteiseen lähäriin jossa jalat on sivulla. No ei tunnu niinkun missään. Ihan turhaa hommaa. Kysyin voitaisko tehdä edes jotakin pervoa, että ottaisiko suuhun tai istuisiko naamalle. Ei kuulemma voi kun hävettää. No se kerta oli mitä oli. Nätti nainen, mutta seksi ihan paskaa. Ensi kerralla haen taas nuorempaa.
Säälittävää. Et kai tosissasi itse kuvittele olevasi kolmekymppisten miesten veroinen. Sitäpaitsi tuon kuvauksen perusteella vaikuttaa siltä, ettet edes tiedä, mitä on hyvä seksi. Kuulosti ihan siltä, että olet vain tyydyttämässä omia halujasi, kun epäonninen nainen sattui olemaan siinä välikappaleena. En yhtään ihmettele, ettei nainen innostunut tuollaisen itsekkään ukonrohjakkeen fetisseistä..

Minä olen onnekseni tavannut miehiä, jotka ymmärtävät myös naisten päälle. Tietävät saavansa itsekin parasta mahdollista seksiä, kun osaavat ja haluavan antaa sitä naisellekin.
 
Kaiken ikäisille miehille kelpaa parhaiten seksi noin 25-vuotiaan kanssa.

25-vuotias nainen on parhaassa synnytysiässä, nelikymppinen sen sijaan alkaa hyytyä kalkkiviivoille. Siksi. Tämä vaikuttaa, oli miehellä sitten tietoinen tarkoitus saada lapsia tai ei - geenit ohjaavat käytöstämme. Samasta syystä 40- ja 50-vuotiaat miehet kelpaavat naisille mikäli vaikuttavat menestyneiltä, miehen siitoskyky säilyy hyvänä iän karttuessakin.

Tässä (uusintana) tutkimustietoa:
http://yle.fi/uutiset/3-7492131
Se on kyllä jännä, miten miehet mielellään aina kehuvat olevansa järkevämpiä kuin naiset, vaikka tässä parisuhde (kuten monessa muussakin) asiassa naiset tekevät päätökset järjellä, miehet tunteella.
 
Se on kyllä jännä, miten miehet mielellään aina kehuvat olevansa järkevämpiä kuin naiset, vaikka tässä parisuhde (kuten monessa muussakin) asiassa naiset tekevät päätökset järjellä, miehet tunteella.
Vaikka onkin käytännössä olemassa mielikuvia että naiset olisivat enempi tunteiden varassa niin yllättäen niin ei olekkaan.
Kukaan nainen ei tekisi päätöstä kuolla vain siksi että tuntuu siltä.

Eteläranskassa oli saksalainen varuskunta jonka operaatio Dragoon (liittoutuneiden maihinnousu eteläranskaan) oli yllättänyt. Täysin alivoimaisena he linnouttuivat vanhaan linnoitukseen. He jäivät heti muutaman päivän jälkeen jo sadan kilometrin päähän rintamalinjasta.
Ylivoima oli noin satakertainen. USA:n armeijan edustajat tuli valkoisten lippujen kanssa neuvottelemaan antautumisesta ja selittivät heille että heillä ei ole mitään toivoa.Varuskunnan saksalainen (ei siis natsi vaan saksalainen) päällikkö vastasi heille että olemme ammattisotilaita, meillä on ammattiylpeytemme - emme antaudu. Mieluummin kuolemme taistellen.

Noin sitten kävi, tietenkin. Muutamia haavoittuneita selvisi sieltä mutta kukaan ei antautunut.
 
vierailija
Se on kyllä jännä, miten miehet mielellään aina kehuvat olevansa järkevämpiä kuin naiset, vaikka tässä parisuhde (kuten monessa muussakin) asiassa naiset tekevät päätökset järjellä, miehet tunteella.
Jep ja mua huvittaa, miten lainaamasin viestin kirjoittajan tyyppiset ukot ajattelevat itsekkäästi seksin olevan vain miehiä varten ja nainen on siinä tarkoitettu vain miestä miellyttäväksi objektiksi. Heillä on kyllä oikeus vaatia naiselta vaikka ja mitä, riippumatta siitä onko itse kovinkaan kummoinen. Tuollaiset vain itseään ajattelevat hyypiöt harvoin ovat kovin taitavia ja mukavia seksikumppaneita. Parasta seksiä tosiaan saavat ne miehet, jotka arvostavat kumppaniaan ja ymmärtävät, että seksi on kahden kauppa.
Ja en tosiaan ole itse edes kovin vanha nainen, alle kolmekymppinen, mutta mua inhottaa nämä "yli 25v naisella ei tee mitään" tyyppiset jutut. Kaikki me vanhennutaan, myös te miehet rupsahdatte ajan myötä. Se on ihan luonnollista. Ja jos luonnolliset ryppyjen ilmaantumiset sun muut jaksaa niin kovasti häiritä, niin yksinäistä ja onnetonta loppuelämää vain. Parisuhdetta noin pinnallisen ihmisen on turha haikailla.
Mun mielestä on surullista ja kamalaa, jos joku väittää niin tai kuvittelee itsestään, että 40-vuotiaana ei ole mukamas enää kyllin hyvä harrastamaan seksiä. Sitä ollaan ihmiselämän puolivälissä vasta silloin, ei mitään hautaan meneviä mummoja ja pappoja.
 
  • Tykkää
Reactions: ..... ja Boobabe
Vaikka onkin käytännössä olemassa mielikuvia että naiset olisivat enempi tunteiden varassa niin yllättäen niin ei olekkaan.
Kukaan nainen ei tekisi päätöstä kuolla vain siksi että tuntuu siltä.

Eteläranskassa oli saksalainen varuskunta jonka operaatio Dragoon (liittoutuneiden maihinnousu eteläranskaan) oli yllättänyt. Täysin alivoimaisena he linnouttuivat vanhaan linnoitukseen. He jäivät heti muutaman päivän jälkeen jo sadan kilometrin päähän rintamalinjasta.
Ylivoima oli noin satakertainen. USA:n armeijan edustajat tuli valkoisten lippujen kanssa neuvottelemaan antautumisesta ja selittivät heille että heillä ei ole mitään toivoa.Varuskunnan saksalainen (ei siis natsi vaan saksalainen) päällikkö vastasi heille että olemme ammattisotilaita, meillä on ammattiylpeytemme - emme antaudu. Mieluummin kuolemme taistellen.

Noin sitten kävi, tietenkin. Muutamia haavoittuneita selvisi sieltä mutta kukaan ei antautunut.
Niin, se on mielenkiintoista. Miehet niin mielellään mainostavat sitä järkevyyttään ja samaan aikaan painottavat naisten "tunnekuohuja" yms, vaikka monesti vaikuttaa siltä, että naiset tekevät päätökset järjellä, miehet tunteella.
 

Yhteistyössä