Ja en ole YHDENKÄÄN ex-vaimon nähnyt nauravan tuossa tilanteessa. Ja usko, monta ex-vaimoa tunnen, niitä kun on varmaan puolet +35ikäryhmästä hoitoalalla.
Eivät kyllä naura, vaan kyllä se on katkeraa tilitystä, että miksi se nyt on pannu jonkun paksuksi kun aiemmin ei lapset kiinnostanu. Ja että kylläpä muijan hymy hyytyy kun äijä taas istuu kaikki illat kavereiden kanssa ja peleissä.
Ja ainut jonka hymy on hyytynyt on exä.
Exä. Kun ei sielä tulekaan väsynyttä vauvaperhettä, kun ei se nuori vaimo rupsahdakaan, kun se nyxä silti on hoikka ja nätti ja äijäkin työntelee tyytyväisenä vaunuja. Eikä siitä muijasta tulekaan heikkohermousta huutajaa, vaan edelleen ne pusuttelee ja pitää toisiaan kädestä yhteisten lasten juhlissa.
Yhdenkään ex-vaimon en ole nähnyt nauravan. Kyllä se on niin pyhää katkeruutta elämän loppuun asti.
Ja sopii vaan kysyä, missä meni pieleen
Millasessa porukassa sä oikein liikut, kun tunnet tuollasia naisia?
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin mun lähipiirissä ei ole henkilöitä, joilla olisi lapsia ja jotka olisi eronneet. Mun lähipiirissä olevat naiset näyttää myös kaikelle muulle kuin rupsahtaneille ja miehetkin näyttävät pitävän huolta itsestään. Mun lähipiirissä naisilla on enimmäkseen itseään muutaman vuoden nuorempi mies
Tiesitkö muuten, että ihminen, joka on eronnut kerran, eroaa todennäköisesti toisenkin kerran? Ja sen verran, kun itse olen oppinut ja sivusta seurannut, niin uskallan väittää, että yhdellekkään pariskunnalle se vauva- aika ei ole mitään kulta- aikaa. Ylipäätään mun silmiin tuollainen jatkuva onnensa hehkuttaminen vaikuttaa valheelle. Valheelle, jolla yritetään pitää kulissia onnellisesta arjesta.
Anyway. Tuntemani miehet ovat sen verran osallistuneen lapsiarkeen, että uskon vahvasti ettei mikään tässä maailmassa saisi niitä lähtemään siihen rytäkkään enää uudelleen.
Tietysti asia voi olla eri, jos puhutaan miehestä, jolla on lapsia, mutta joka ei tiedä lapsiarjesta yhtään mitään. Silloin en ihmettele, jos exää vituttaa. Mun olis kyllä kovin vaikea tuollaista miestä arvostaa millään tavalla...